Direktlänk till inlägg 21 augusti 2011

My life....in a few words

Av Paola Loderini - 21 augusti 2011 18:20

BEBIS: Jag föddes först av alla mina syskon. (Av de syskon jag bodde med, har ju en äldre halvsyster) Jag var en söt bebis, med kolik som alla tyckte var så väldans jobbig. MIn mamma stod ut, för det är vad mammor gör.

Fick en brorsa som tog lite uppmärksamhet när jag var 3.5 år och det gillade jag inte alls. Jag var en taskig storasyster...borde ställt upp mer.


 BARN: Med alldeles för stort tandkött till mina pyttesmå tänder blev jag större och större. Jag mötte min bästis i skolan i första klass. Sådär bara "pang"! Vi ska vara vänner i hela vårt liv. Vi är "bästisar" än i dag efter några miljoner år tillsammans.


TONÅRING: Fick en plastpappa och två nya syskon. Jag hade en och annan kille och levde ett "lev-nu-i-morgon-morgon-kan-det-vara-försent-liv"... gick ur skolan med hyfsade betyg, jobbade för småpengar...Blev erbjuden att få plats i en modellagentur, Sveriges största dessutom, men det blev sådär med det eftersom jag gillade att spela fotboll och äta chips...


LITE VUXEN: Hade ett långt förhållande med en man, träffade sedan "rätt" person.


VUXEN stadie 1: Fick 2 fina barn, levde i ett enormt hus. Pluggade. Började jobba.


VUXEN stadie 2: Fick panik, flyttade och jobbar fortfarande för småpengar...?


Mitt liv i en koncentrerad version. Helt ointressant egentligen, men man ska tydligen dela in sitt liv i olika stadier för att analysera och greja. Jag gör min läxa inför kommande psykolog-besök. Jag är ju en av de trendiga som går hos psykolog... en mycket bra sådan ska jag tala om så om någon önskar ett namn på en så kan jag ge er ett där ni inte blir besvikna. Hon är super, och tuff. Här kommer man liksom inte undan...:(


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paola Loderini - 30 augusti 2016 22:07

     Nu har jag ny bloggportal:        www.nouw.com/paooola ...

Av Paola Loderini - 29 augusti 2016 21:26

Kod för att importera min blogg till Nouw: 9926004046

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:20


  En förälder kom med ett armband och köttbullar på "köttbullens dag" idag.  En lyckligt lottad fröken! :)  Sötaste minsta köttbullarna.  ...

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:15


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards