Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Paola Loderini - 24 augusti 2011 22:13

    där är hon igen... som en ängel... Jag vet inte vad det är men varje gång jag ser en bild på denna skapelse tänker man: Dra åt pipsvängen! Du ser ändå inte ut så! Det är en tidning, och du är så fixad i datorn att det liksom lyser en röd lampa: Nu kan du inte fixa bilden mer....


Men icke... för hon är ju även en Victoria Secret-ängel och därför syns hon på catwalken, och där kan man inte missa en detalj.... Jag ser det fruktansvärda! Hon är skapt i en form... tyvärr. Inte en cellulit eller bristning! Ben som en giraff och bröst som en 16-åring... en annan har ju bröst som ramlar ner i knät när man dricker sitt morgonkaffe. En sak är säker: BH:n är min bästa vän!


Midsommar för två år sen:


- Paola, vad synd att det är så dåligt väder, du som har en så fin klänning! Nu får du sitta med jackan uppdragen till hakan....


Klänningen jag har på mig är av omlott-typ från Karen Millen och fantastiskt söt. Däremot, gör jag en hastig rörelse ramlar brösten ut.

 

- Ånej, hade jag inte dragit upp jackan skulle jag ta miste på mitt solbrända bröst och köttet på tallriken. Jag vill gärna inte sätta gaffeln i bröstet. Jag kan visserligen slänga bak brösten på ryggen, men det gör vansinnigt ont att luta sig tillbaka på stolen när man glömt att de hänger där istället för att ligga på tallriken.


Möjligtvis en smula överdrivet... men brösten är enbart okej (läs inte snygga...läs verkligen OKEJ) när jag fryser. Jag har därför bokat en biljett till Nordpoolen. Gud va snygg jag kommer att bli! Ska extraknäcka som topless-tomte till jul. Men två proppmätta ammande barn har man ju haft, så visst är det värt det.... Ni blev friska,varsågoda för all mat.... jag rullar in brösten i Bh:n igen och tackar för mig....

Av Paola Loderini - 24 augusti 2011 21:41

Hej


Igår sa jag att jag skulle köpa den där lotten för att Nils inte skulle vinna mina pengar. Detta var mycket speciellt.


Jag gick fram till kassan på Coop i Sisjön för att köpa lotten. Jag tänkte att ni gäller det att göra saker annorlunda. Allt detta gjorde jag för att föra över positiva tankar till min lott....


Jag hade tyngden på vänster ben istället för höger.

Jag log med stängd mun, annars ler jag alltid med öppen.

Jag öppnade plånboken åt "fel" håll.

Jag betalade kontant. Jag har aldrig kontanter i vanliga fall.

Jag frågade när de stängde även om jag visste att de stängde kl. 22.00

Jag sa att jag skulle bli miljonär till tjejen i kassan.

Jag knep ihop mina skinkor ända till jag hade lotten i handen.


Ni förstår ju att jag måste söka hjälp... I know...


Jag skrapade lotten, med en krona som jag hystat upp i luften 3 gånger. Sedan hystade jag 10 gånger till för att senast jag vann något var på nummer 13 på Liseberg. Ett skitfult gosedjur.


Jag vann 50 kr!! Då är ju frågan.... efter denna ritual.... ska jag köpa 2 lotter för dessa 50 kr på exakt samma ställe och ha samma knäppa beteende som jag hade, eller ska jag köpa för 25 kr, för det är vad lotten kostar, och spara de andra 25? Låter ju inte klokt, men nu måste jag ha lite åsikter om detta! Hur ska jag behålla denna tursamhet....??


Håll i hatten, nu ska jag bli förmögen se ni! Eftersom jag ändå vann....så behöver ju Nils inte köpa en lott idag...




Av Paola Loderini - 24 augusti 2011 21:31

 

"Om man är stark, måste man va snäll"...

Pippi Långstrump


 


"from me 2 U"


 


"the song"


Tänkte klistra på ett hjärta men den blev finare utan, och då läser du texten istället för att stirra på ett filthjärta.... enkelt och fint..... till ljusstaken.

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards