Alla inlägg den 11 september 2011

Av Paola Loderini - 11 september 2011 22:17

Hej!!


Var hemma hos en av mina mest kreativa vänner: Carro Ericson. Hon är då inte bara skapt som en supermodell utan är sådär fruktansvärt jobbigt kreativ, och dessutom en kreativ med talang... är det inte så att man vill spy! Fan! En del har ju allt.


Hur som helst, hon målar fantastiska tavlor, som jag ville blogga om, men hon vägrade. Jag har dock beställt en tavla av männsikan och kommer givetvis lägga ut den när den är klar. Tar några veckor, men väl värt att vänta på. Ska bli en present till mig själv.


Hon har beställt 50-talsaskar av mig och jag åkte dit för att leverera och samtidigt ta en mysig fika. Jag hinner inte träffa mina vänner så mycket så detta var väldigt humörlyftande. Det är få på denna jorden som sprudlar av energi som hon gör. Herre min Jesus.... Dessutom går hon upp varje jävla morgon, tänder rökelse i alla världens olika dofter och kör ett pilates-pass!! "Det är trevligt" tycker hon... Nu vill man ta sitt egna dåliga samvete och spy igen...


Här kommer hennes inköp ifrån Designtorget och jag bara tänke : VILL HA! Hon kunde dock inte säga vad den kostade, men det spelar ju ingen roll, för denna måste flytta in i mitt kök. Gärna redan igår....


 

 


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards