Alla inlägg den 28 september 2011

Av Paola Loderini - 28 september 2011 16:35

Jaaaa! Jag veeeet! Jag hinner ju inte blogga, för jag sitter och gör tändsticksaskar på kvällarna! Ska lägga ut bilder på mina askar med änglar... Hinner knappt göra dom innan de försvinner. Det är kul att ni gillar vad jag skapar....Låter som en konstnär, när det i själva verket behövs lite fantasi och en papperskärare....;)


Jag lägger ut lite mat nu också, för jag har faktiskt ätit, och jag har fotat lite av det... men inte hunnit blogga. Jag ska försöka ta tag i detta ikväll... eller i alla fall snart...


I dag har jag varit alldeles hängig och glåmig. Totalt osminkad dessutom (!) men vissa dagar är ju sådana.... det konstiga är att alla männsikor jag mött idag har strålat... till och med glittrat lite... Då känner man ju sig sådär extra ful...Nästan som Ringaren i Notre Dame.


Sedan undrar jag vad som försigår i vissa människors huvud..... Det finns människor som verkligen gottar sig i andras olycka. Är man då så förstörd själv som människa och är så osäker på sig själv att man blir glad när någon annan drabbas av något som inte är så himla bra...?? Jag säger då det.... sök upp lite hjälp för det är ett sjukt beteende. Fruktansvärt!


Vi hörs lite senare!!.... Jag har förresten fått en present idag! ;)


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards