Alla inlägg under november 2011

Av Paola Loderini - 11 november 2011 23:52

Tack för en supertrevlig kväll.... jag skrattade så mycket att jag fick två nya rynkor i ansiktet! Tack för den!!!

Bilderna kommer på bloggen när vinet gått ur kroppen!!! Puss på dig!

Av Paola Loderini - 9 november 2011 23:29

  


Denna finns i senaste DV Mode. Den har lite ull och mohair i trådarna och kostar 2599 kr. Märke: Bitte Kai Rand. Jag har noll koll på detta märke men denna skulle jag gärna mysa runt i både hemma och på jobbet. Ett lampsken kom tyvärr med i bilden, men man ser ju ändå att den är mysig.

Av Paola Loderini - 8 november 2011 23:38

Jag skulle ju bara ha en enkel BH men kunde inte låta bli. Jag köpte den här, med diamanter och rubiner för några miljoner.... men det drabbar ingen fattig, eftersom jag är supermodell och allt..... Såhär sitter den på mig! Ganska så snyggt va? Det är bara något jag slänger på mig ibland när jag vill piffa till mig. Den är dessutom superbekväm! Jag lovar!

   

Av Paola Loderini - 8 november 2011 20:15

   Här är Liza. Ville bara säga det.



Av Paola Loderini - 8 november 2011 20:08

My truth, en av Robyns bästa plattor.... Den går varm hemma.... fortfarande!!


 


En mer häftig männsika får man leta efter!

Av Paola Loderini - 8 november 2011 19:28

  



Dessa bor hemma hos Carro.

Två ursöta asiater. Vill jag gärna ha i mitt hem!

Inköpta på Bo Concept.

Under 100-lappen styck, trodde hon.

Av Paola Loderini - 7 november 2011 22:48

Meja är ju av den pyssliga typen och gjorde en krans till sin pappa i söndags. Inköpen gjordes på Blomsterlandet och pris för denna kransen ligger runt 80 kr att göra. Personliga presenter är ju faktiskt de bästa presenterna....


  

Liten krans, 40 kr

Äpplen, 8 kr styck

Band hade vi hemma

"bollar", 6 kr styck

Kanelstänger, 20 kr för ett gäng

Glashjärta hade vi hemma


Jag tar gärna emot lite tips på pynt som barnen kan göra själva! Skriv en kommentar i bloggen. Jag läser alla kommentarer!

Av Paola Loderini - 7 november 2011 22:40

  


På restaurangen satt en tjej i linne... Jag var bara tvungen att fråga om jag fick fota extralivet! Jag sa att det var till min blogg.... Hon undrade vad det var för slags blogg. Ja, det är ju en matblogg från början, men det kan hoppa in lite annat ibland också....

 

Jag har en kusin, Jonas, som är en fantastisk tatuerare och dessutom en kock som gjorde Grebbestads kändaste fisksoppa en gång i tiden.... Men han sa: "har du klarat dig såhär länge utan tatueringar ska du nog hoppa över det".

Jag skulle dock behöva ett extraliv ibland..... :(

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards