Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Paola Loderini - 4 januari 2012 15:20

Vet ni vad? Jag hamnade på plats 85 på topp 100-listan över mest besökta bloggar igår. Det ska firas med en vinkväll hemma hos Evelina, bara hon och jag, i hennes soffa.... och nej, vi ska inte gå ut. Vi ska bara mysa till den sista droppen är drucken och förhoppningsvis löser vi samtidigt en hel del världsproblem!


I dag har jag varit nyttig. Har ju varit lite "nere" sen i måndags eftermiddag, men idag blev det fart på mig igen. Sovit 3 timmar i natt. Kan ju inte vända tillbaka dygnet! Jag gick upp tidigt och hämtade Viggo för att ta honom till läkaren. Detta blev min räddning. Nu har jag varit på benen sedan 8.00 Jag får inte slumra på soffan idag! Då är det kört!


Såg den andra filmen om Sherlock Holmes igår. Se den! Så bra! Noomi Rapace eller hur hon stavar och heter är med, och spelar en zigensk vacker kvinna.


Har inget intressant att berätta idag. Jag har en del mat som ska ut på bloggen, men jag hinner inte få in bilderna i datorn nu. Ska hänga våta sängkläder....snart är det skinande rent här hemma:)


Såhär ser man ut om man inte sovit sedan juldagen...


    

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards