Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Paola Loderini - 5 februari 2012 20:55

Jag vill tacka er alla....


Kicki för att du är så söt och rolig, och så trygg. 

Madelene för att du säger allt med humor.

Karin för att du är precis lika vilse som jag!

Elisabeth för att du har världens häftigaste skratt.

Lotta, för ingen är som du, tro mig...ingen...;)

Ulrika för att du är så rak och ändå så mjuk.

Stina för att du är mysigast av alla.


En massa kramar till Martina som låg hemma och snöt sig. Du var så saknad och det var ju din "Happening".

Det var ju du som fixat ihop detta.


Vi var på Karins ljuvliga sommarställe Lysekil/Fiskebäcks Kil ungefär---- och tack, det var längesedan jag skrattade så mycket.

 

Inga bilder.... Hela kvällen har hemlighetsstämplats. Det som hände i Lysekil stannar i Lysekil....


...allo allo emliga armén...



Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards