Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Paola Loderini - 27 mars 2012 22:24

"Hon stjäl våra män" heter det nu när det gäller Cameron Diaz och hennes aptit på snyggingar i Hollywood. Jaha... och vilka är då (enligt denna sanningstalande tidning)  sura som citroner för att Cameron roffar åt sig?? Jennifer Aniston och Demi Moore är två kvinnor som förlorat kampen... Hm... Ja, om ni bjuder på ett leende kanske männen kommer tillbaka... och sluta gärna med botox så att ni faktiskt KAN le. Bara ett tips. Kolla in den glada kvinnan som får gå hem med priset!



 


och så har vi de otroligt vackra men inte lika glada....


   




Av Paola Loderini - 27 mars 2012 22:11

Sitter ju och slänger ett litet öga på tidningen "Veckans NU" och det vet ju alla att allt som står i dessa blaskor är givetvis sant. Madonna dejtar fortfarande 24-årige Brahim och han har tydligen nu också friat till denna enorma stjärna, som då kanske går ner för altargången ör tredje gången i sitt liv. Man brukar väl kalla killar som är så betydligt mycket yngre för "Toy-boy" om jag minns rätt efter all skit jag läst, men nu tror jag nog att vi får införa ett nytt ord för de damer som dejtar män som kunde vara deras söner.... typ "Toy-bäbis"...


Här är hon i alla fall. Vem kan tänka sig att se ut så vid 53 års ålder? Ja, men varför inte.... En läcker kvinna.


 



Av Paola Loderini - 27 mars 2012 21:46

Ja, skvallerpressen kallar det nakenchock. Jag kallar det smart. Hon har väl aldrig fått så mycket publicitet i samband med en Oscarsgala som denna! Någon gång anlände hon tillsammans med Billy-Bob, eller var det ensam ??, i grönt hår, och då smattrade väl kameran lite extra... men nu! Oj oj... HUR kunde hon på ett sådant osmakligt sätt visa sig i en klänning med så hög slitz!? Ja... är det inte fruktansvärt?......  Vem hade inte gjort det med de spirorna?? Jag hade haft en slitz upp till hakan om jag haft dessa ben! Go Angelina with the amazing leg.... and dress...




 



Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards