Alla inlägg den 4 april 2012

Av Paola Loderini - 4 april 2012 23:09

Jo, jag skulle föra mat och träningsdagbok för en vecka. Det var vad jag hade som delmål för att se över mina vanor. I måndags skrev jag ner det på bloggen, och sen stängde jag ner datorn. Då skulle jag inte stoppa i mig något mer, för då hade jag ljugit i min dagbok.... och det var vad jag gjorde. Jag ljög. Jag åt upp 7 Ballerinakakor.


I går skrev jag ingenting. Tyckte mest jag åt en massa mexikanska piroger och mackor på jobbet. Påskgodis på jobbet... Man kan säga att jag åt en jävla degklump bara... och det har jag väl inte lust att skriva om?


Idag....bara kaffe till frukost igen... vad har hänt med min gröt- och äggfrukost jag en gång hade?? Vrålhungerig till lunch. Påsklunch på jobbet. Äter lite mer än vad jag klarar av...blir sömnig när jag gör det... nä fy! Och nu då!?! Tycker jag lite synd om mig själv för ett helvetesberg av jobb ligger på köksbordet och därför har jag en burk Nutella i ena näven och en sked i andra. Det är väl en jäkla tur att jag har hög förbränning, men hur mår jag egentligen? Nä...Usch, som Lucy säger till allt. Usch!


Detta har jag beslutat idag:


Jag skriver inte matdagbok längre.

Inte träningsdagbok heller.

Jag gillar inte färgen gul och jag gillar inte Påsk.


Detta gjorde jag idag:


Köpte en blomma till mig själv.

Köpte en glaskruka som jag planterade den i.

Va glad jag blev! :)



Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards