Alla inlägg under april 2012

Av Paola Loderini - 18 april 2012 17:32

   Ja tack, jag är gärna lik henne....resten av mitt liv.

Av Paola Loderini - 18 april 2012 17:21

Jag vill bara säga att jag aldrig, och då menar jag aldrig, tänker att jag hellre vill stanna hemma än att gå till jobbet. Jag tror på allvar att jag skrattar mer än de flesta gör på sina arbeten och det är tack vare mitt positiva, alldeles flamsiga arbetslag. Vi har precis samma torra humor allihop och jag är så fantastiskt glad för att just vi snubblade över samma tröskel och blev det vi är idag. Tyvärr kommer vi inte att vara "vi" efter sommaren, därför måste vi ta vara på varenda minut. Love you all! Gud va kul jag har!


Hur blev det med vår After work?? Vem har koll på detta? Vem är spindeln i nätet. Jag avsäger mig all planering och dubbar nu Prins Fredrik till After Work-ansvarig.

Av Paola Loderini - 18 april 2012 09:44

...och väntar på bättre tider....


 

Av Paola Loderini - 17 april 2012 20:45


- Paola, du är såååå lik Elisabetta Canalis.

- Öh va??

- Jooo, du är en kopia...

- Öh... nej det är jag ju inte, men vi kan verkligen låtsas... Tackar...!!!


Jag ser ingen direkt likhet alls, men skulle givetvis ge min högra arm för att se ut så... (kanske inte armen ... den behöver jag liksom).


Här är hon ...


    



MEN KOLLA DENNA BILDEN.... NÄR HON INTE HAR EN GNUTTA MAKE OCH DESSUTOM KISAR MOT SOLEN... DET VAR DEN ENDA BILDEN AV ALLA PÅ GOOGLE SOM JAG KUNDE SE EN LIKHET.... OCH EN EXTREM LIKHET DESSUTOM!! LITE LÄSKIGT....


 





Av Paola Loderini - 17 april 2012 18:00

 

Här tog vi ett bad tillsammans... lite sådär spontant i somras.....

 

- Hello Jared! My god! How are you!? (Här kramas vi väldigt länge och tittar varann djupt i ögonen)

- Paola, vi kan ta det på svenska! Jag har lärt mig svenska!

- Nämen oj! Varför det? Va trevligt!

- Jo, när jag mötte dig i somras tänkte jag att jag gärna ville komma tillbaka och träffa dig, så jag tog en intensivkurs, och nu förstår jag allt du säger!

- Hur länge stannar du i Sverige?

- Jag stannar länge du vill ha mig här. Jag är nämligen sååå förälskad i dig. Det var därför jag kom tillbaka!

- Åh Hjälp! Vad händer nu?

- Jag tycker att vi pussas väldigt mycket och väldigt länge...

- Absolut!

 

Här är han på väg hem till mig och ska klippa gräset....

  

 

 

Nu vill han att vi ska bli ett par... men jag har sagt att vi får se vad som händer... vi tar en dag i taget. :)

 

 

 

 

 

Av Paola Loderini - 17 april 2012 14:33

   



Till vänster : Peacock 5900 kr

Till höger: Stol i rött och silver 9995 kr

Av Paola Loderini - 16 april 2012 21:49

Finns på

www.wohnzimmer.se

5750 kr

120x74x75 cm

pinjeträ



 

Av Paola Loderini - 16 april 2012 21:43


När jag och min vän Stina fyllde 30 så köpte jag en diamantring till henne. (Det är hennes man som står med den på fotot) Hon är inte så mycket för bling-bling så jag försökte vara diskret.


 

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards