Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Paola Loderini - 13 maj 2012 12:49


Här är två bleka och en brun på Post i fredags.

Jag skrattade så att mascaran satt på kinderna redan kl 23.



 

 

Här har vi det Norska Party-landslaget! Tre lyckligt gifta män betyder denna kväll bara skratt och inga äckliga kommentarer eller oanständiga förslag. Fler såna trevliga männsikor ute för att enbart ha en trevlig kväll och sen att få åka hem i fred! En applåd. Det finns män som kan ta en öl och samtidigt ha hjärncellerna kvar! Killen som är riktigt suddig och halv bild hade lite svårt att stå still. Efter fyra bilder gav jag upp. Detta var det bästa fotot.


Jag lämnade Liza på Avenyn och åkte hem. På morgonen efter hör jag att Liza blivit erbjuden "tronårs-hångel" på Heden! Liza åker hem med en enda tanke i huvudet, den vanliga.... "Vad är det för fel på folk?"


Summa summarum:


Detta var den roligaste kvällen någonsin. Inne på Post säger jag något till Liza. En liten kommentar som blev, av någon anledning, det absolut roligaste vi någonsin hört. Liza skrattade så att tre servetter blev blöta av tårar. Jag stod böjd i en konstig stående fosterställning, väldigt länge, och mina magmuskler fick sig en sån omgång att jag vaknade dagen efter med ett sexpack på magen! Kinderna värker fortfarande. Liza kan fortfarande inte prata.


Vi gick vidare till Glow, och som jag sagt innan.... Glädjedödare!!, söt men världelös DJ, folk som inte är friska, sjukt äckligt ställe, det var bara att konstatera: Här kan man inte vara. Man åker hem, gärna innan man satt sin fot där. Kan inte någon rik snubbe köpa upp det där stället och göra det lite mer ..... normalt? Kryper ju i kroppen innan man ens hängt av sig jackan. Nä, aldrig mer. Blä!


Sen det roliga samtalet jag fick från en nära vän på lördagen vid 17-tiden:


- Paola, hur mår du?

- Jag mår ju inte bra, och jag dricker ju ingenting! Jag tåååål inte alkohol. Jag drack några öl och cider, inget vin, ingen sprit, kände mig bara trött när jag åkte hem, för jag är inte van att vara upp till 2.00 Jag partajar inte, jag är inte ute till 05.00, och jag mår så dåligt ändå. Vad är problemet??

- Jag ringde till Sjukvårdsupplysningen och frågade....

- Va? Du gjorde vad??

- Ja, jag frågade helt enkelt hur man kan slippa att känna sig dålig dagen efter man druckit kopiösa mängder alkohol.

- Du skojar! Du ringde inte och frågade det?? (Jag skrattar här så mycket att man inte hör vad jag säger).

- Jo, och det finns vissa saker man ska göra dagen innan....

- Okej.... vad? Ge mig en lektion...

- Äta en rejäl middag, mycket kolhydrater. Äta när man går hem. Ta varannan vatten.Treo är snällare mot magen så det var väl det man skulle äta.

- Jaha.... du frågade verkligen inte Sjukvårdsupplysningen va?

- Jo.





Av Paola Loderini - 13 maj 2012 12:33

             

Av Paola Loderini - 13 maj 2012 12:30


Tack Anna, för att vi fick komma och superroligt med så fina presenter i goodie-bagen!

Kul att se dig efter så många år!


 

Av Paola Loderini - 13 maj 2012 12:25

Information kom från representanter, sjuksköterskor och annat folk....Kolla de snygga benen och de snygga skorna!  

Av Paola Loderini - 13 maj 2012 12:09

Vi blev inbjudna till ett event för Klinik 34 i Vasastan. Här kan man tydlingen göra precis allt som har med skönhet att göra, och en bekant hoppade lite motvilligt upp på britsen för att visa sina "spindlar" som vi alla, speciellt vi som fått barn, är väldigt bekanta med..... Jag fick ingen bra föra/efter-bild men såhär såg hon ut före hon gjorde en mycket kort lazerbehandling.......


 

Hon hade precis samma färg på ett par "spindlar högre upp på låret och titta här hur det blev efter en tvåsekundersbehandling....

 

 

Jag kan väl säga att om min ekonomi hade varit lite starkare just nu hade jag lagt mig på den britsen och aldrig gått därifrån. Jag har en gäng "spindlar" som tycker om varann så mycket att de bestämt sig för att samlas kring ett specifikt område under min rumpa på baksidan av ena låret. På håll ser det ut som ett blåmärke! Inte så värst attraktivt måste jag säga.... När man gör denna behandling ska man inte vara det minsta solbränd eftersom lazer söker efter pigment. Är du brun och solbränd kan risken bli att du får brännskador eller pigmentsfläckar istället.

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards