Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Paola Loderini - 18 maj 2012 22:45

Idag vaknade Viggo kl 8.00 Klockan 9.30 var han redan klädd i fotbollskläder. Det var varken match eller träning idag. Vi skulle cykla till Lasse-Maja och äta glass.... men det gör man då fotbollsklädd. Efter middagen gick vi till Apelsinplan och solen sken så fint på den perfekt gröna planen. (Vi kallar den Päronplan) Värmen kom ju automatiskt eftersom vi fick springa som idioter. Det var ju bara jag och Viggo i laget...


- Viggo. Här är det alldeles perfekt att träna. I går var det ju match när vi var här, men då kan man kolla på matchen. Det var så Zlatan gjorde när han var liten. Om han inte var ute och spelade boll så tittade han på andra som spelade.


Jag skulle nog inte sagt det där, för han ville ju aldrig gå hem. Jag tänkte att vi kör väl i en halvtimma. Jag har sprungit slingan idag med blodsmak i munnen, så jag orkar väl svettas en halvtimma till...Efter 1,5 timmas träning, och en mycket svullen fot eftersom jag har skjutit 126623 st skott på mål, säger Viggo. "Det här gjorde jag bra. Det var en bra träning idag, mamma." Vi kom försent till Let´s dance men det gjorde ingenting. Nu väntar han på sina nya matchställ vi beställt....


- Mamma, vi kör väl i morgon också? Jag vill kalla den Blåbärsplan istället.

- Ja, men titta på min fotknöl! Alldeles svullen. Hoppas det inte gör för ont att skjuta.

- Oj, det ser konstigt ut. Men du, du kan väl skjuta med vänster....?

- Öh... nej, men jag får väl försöka.

- Du får träna på det mamma.

- Okej Zlatan!

- Jag heter Messi idag.

- Okej....

Tuvecupen

   Stolt kille!



Av Paola Loderini - 18 maj 2012 15:38

Ja, här har ni en liten samling av mina sparade bilder i datorn.... Ja, jag är en 33-årig tvåbarnsmamma och sparar inspirationsbilder på en av Victoria´s secrets bästa änglar...... lite sjukt... jag vet.


   

Romantiken flödar på Catwalken....

och sen lite rött på det.....


    


....som en mycket läcker julklapp...


 


Av Paola Loderini - 18 maj 2012 09:18

Jaha.... ni vet ju sedan innan att jag hyser stort agg mot denna kvinna som är så fantastiskt perfekt i kroppen att hon får mina bröst, rumpa och mycket annat att vilja checka in på närmaste klinik och troligen aldrig checka ut igen.... Igår skulle jag ut och springa.... få rumpan att ta hissen en våning upp och få lite färg på kinderna. Gick istället ut i höstvädret, som av någon jävla anledning har kommit tillbaka, och spelade lite boll med mina barn. "Bra början på min träningsdag", tänkte jag, men insåg ju snabbt att mitt mål att se ut som denna ängel flyttades fram till morgondagen.... och grillchips, Notting Hill och lite mys med barnen i soffan blev prio 1. Varför inte "möla" i sig tills påsen är slut?? Ja, varför inte???


I dag är "morgondagen" och jag har lovat min son att få spela lite Nintendo. Jag halvsitter i sängen med kaffekopp och dator, och Meja sover tungt fortfarande. Jag har en vän, en mycket snygg vän... Carolina, som springer direkt på morgonen, och därefter äter frukost. Hon springer alltså på fastande mage och sätter i sig sin energi efter passet... Jag kanske borde testa det eftersom jag lätt får en tegelstenskänsla i magen när jag väl går ut.... hm....


 

Klänningen kommer från Versace


Och här är hon då... i egen hög person. Vet ni vad?? Jag har bloggat om detta innan. Hon ÄR så snygg i verkligheten. Eftersom hon är en ängel på Catwalken så är det faktiskt så att hon inte kan lura ögat som ett foto kan. Visst har hon säkerligen personliga kockar och PT-ar men vem som helst kan inte se ut såhär. Det är gener, och påså sätt ett jävla lotteri. Bitterheten smyger på här igen;)---En brasilianska som vi hänger på kylskåpet!

 

 


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards