Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Paola Loderini - 10 juni 2012 22:55


Hej


Jag har gjort en massa saker i helgen, och har ju också starka åsikter om vissa saker jag varit med om, och fått en hel del historier, båda fantastiska och tragiska, serverade på ett silverfat. Det krävs en del tid att skriva om det så jag tänkte att jag faktiskt gör det när jag har lite mer tid än vad jag har nu. Nu ska jag sitta och läsa lögner som är skrivna av folk som en gång var mina nära och kära. Kaninte säga så mycket mer om det förrän det finns en underteckning i bläck... men det ska väl inte dröja så länge. Eller så dröjer det... Vad vet jag...



Här står jag i regnet...;)

   Vilken fantastisk bild!





Hoppsan....

  




Den här gamla trasan?? Något jag bara slängde på mig i morse....:)

     

Ljuuuvlig... skulle varit en klänningsskräddare....

Känner faktiskt en som är det! Magnus Samuelsson, om någon vill sy upp en sådan!





Flaggor är inte riktigt min grej nu när allt jag ser i butikerna är Stars n´Stripes, men UK har ju en lite coolare flagga och jag kan ju då tänka mig en Mac. Så ett stort tack till dig som tänker köpa denna till mig!

  

Mr. Mac in person...



Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards