Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Paola Loderini - 18 juli 2012 12:45

Otto bjöd på kaffe i morse i hans fantastiska nyinköpta lägenhet. Flyttade ju ifrån mig och Beryllgatan till Linnéstan. Sen fick jag bidra med hjälp som packåsna då han packat allt han äger och har, för idag drar han till Kårholmen....Hm... Liza... ska vi inte träffas på fredag istället och åka till Kårholmen och mysa?? Jag är inte så sugen på stan se du... Det är ju ända så kallad sommar! Ring när du vaknat från Rhodosresan!


   ALLTID GO OCH GLAD

Av Paola Loderini - 18 juli 2012 12:32

   

Längt upp, Cecilia, som hör ihop med stiliga Janne, längst ned. Cecilia pluggade vissa kurser ihop med mig och Anna på Lärarhögskolan, och hon blev också en sån där fantastisk lärare som vi! Anna och Martin på bild under, stod för en brakmiddag med fiskspett. Gudomligt gott! Tack för igår alla! Puss!!!    



Av Paola Loderini - 18 juli 2012 12:15

  Vänner hos frissan


Ramona piffar till sig hos Carro, som har SALONG HÅRSPA på Kärringberget i Långedrag.

Här satt jag i soffan och läste tidningar i 2 timmar. Mys hos Carro.


Efter detta....


Hem till familjen

Anna´s ´& Martin´s house


Ny familjemedlem är då den här tussen. Muffin heter den, och ska då likna en kanin. Ägaren heter Alice. När jag frågade henne om jag kunde lägga ut den på bloggen, trodde hon jag sa Blocket, och det ville hon ju självklart inte..........Man blir fullkomligt kär och den är så mjuk, så mjuk... herregud... Har aldrig sett något liknande! Kan den se nåt?? Så gudomligt söt!


   

Bortskämd?? En matta måste rullas ut, annars vill Muffin inte hoppa ute.

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards