Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Paola Loderini - 31 juli 2012 14:52


den låt som påverkat mig positivt :


Danza Kudoro


det som fått mitt hjärta att

hamna i halsgropen:


"Mamma, mina drakar har fått mycket

mat och har vuxit jättemycket nu!"

(Viggo köper mat till sina drakar på en App och

mamma får en räkning på 4000 kr.....)


sommarens lyx:


Blev bjuden till Rhodos!!!

Helt fantastiskt!!


sommarens depp:


Vädret


sommarens bästa barhäng:


Bar Himmel


sommarens bästa lugn och ro:


Knarrholmen


sommarens bok:


 Livets sju andliga lagar


sommarens mat:


grillad fisk


sommarens vän:


Peter Jochems


 












Av Paola Loderini - 31 juli 2012 14:40

  Utnämns till två av landets trevligaste och mest positiva killar....

Gratulerar! Puss och Kram

Av Paola Loderini - 31 juli 2012 14:36

  Ett ogiltligt foto, eftersom jag vet att han alltid ler och är en rökfri person,

men skjortan är så snygg så man dör. (och jag nämnde att han va singel va... ?? Fniss)

Av Paola Loderini - 31 juli 2012 14:20

Detta är jag glad åt idag:


Att barnen inte är här, för jag hade inte kunnat göra något kul. Ligger sjuk i sängen.


Att Peter ringde, och är på väg att bli en fantastisk vän till mig. Tack!


Att jag fått undan den mesta tvätten från Knarrholmen.


Att det bara är tisdag för jag har världens fullbokade helg framför mig.


Att jag hyrde stuga v.30 och inte v.31 (Vädret)


Att jag inte är lika sjuk som igår.


Att jag är ensam så slipper jag sprida baciller till andra.



   Johan (Otto) och Jim

Johan är förresten singel, till vänster på bilden;)

Stulet foto från hemlig Mr. T.K på Facebook.









Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards