Direktlänk till inlägg 2 augusti 2012

Tjennaaaa Blogggggeeeeeeen!

Av Paola Loderini - 2 augusti 2012 11:44

Ja... då har jag denna morgon kommit fram till följande.


1. Jag är sen till min lista på 11 saker jag ska ha gjort innan kl 19 idag.


Barnen kommer 19. Inte min vecka med min tur att ha Viggo på hans födelsedag i morgon, och man vill ju gärna att han ska vakna till en tårtbit och paket.... det är ju viktigt. Livet som skild SUGER dessa dagar, då alla högtider känns halva. Helt meningslöst känns det... men inte för Viggo. När man fyller 8 är det lite paketen som räknas. Han kommer väl känna av det senare... Det SUGER verkligen. Har ni planer på att slänga in handduken och separera när ni har barn?? Ja, ni kommer att gråta varje jul, varje födelsedag och alla andra högtider där ni alltid varit en familj. Bara så ni vet.


2.


Jag är ju inte frisk, därför har jag svårt att somna och därmed också vaknar jag så in i helvete sent. Sitter i en munkjacka med en kaffekopp i storlek med en spann och försöker vakna till liv. Druckit te i form av varmt vatten, honung och riven färsk ingefära, så mycket att det brunnit i halsen på mig.. men icke ... frisk blir man inte. Inte nog med det... När jag meddelar min klubb (kickboxningen) att fröken Paola inte kan närvara och banka skiten ur er allihop, så har halva klubben halsfluss... jaha... så kan det vara.


Summa summarum:

Jag är sen, och jag är inte frisk.


Jag har inte bloggat igår va? Dagen innan det?? Vet inte... Har ju bott i sängen i 3 dagar.


Här ska det komma bilder på mig när jag är en bacill i sängen, men kom på att de ligger i kameran fortfarande, och som det ser ut här efter min sjukdomstid så hittar jag inte den.... de får komma senare.


Pöss Pöss!!








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paola Loderini - 30 augusti 2016 22:07

     Nu har jag ny bloggportal:        www.nouw.com/paooola ...

Av Paola Loderini - 29 augusti 2016 21:26

Kod för att importera min blogg till Nouw: 9926004046

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:20


  En förälder kom med ett armband och köttbullar på "köttbullens dag" idag.  En lyckligt lottad fröken! :)  Sötaste minsta köttbullarna.  ...

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:15


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards