Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Paola Loderini - 13 augusti 2012 13:25

Vill bara tala om att min bil "Bill" är inlagd på intensiven med dropp och hela skiten. Någon spännande männsika har någon gång monterat en del saker fel på höger däck... alltså grejer som hjälper höger däck....att bete sig som ett däck. Ja, ni fattar... jag fattar ju ingenting... det enda jag vet är att jag börjar jobba i morgon, och då förväntar jag mig att bill fått den behandling han behöver för att pigg och allert ta mig till jobbet. Kan han inte det så har jag liiiiite problem... och då vet jag inte riktigt vad jag gör. Så jag ber nu till högre makter att Bill repar sig himla snabbt så att jag slipper ha denne oro!


Skänk en tanke till Bill idag. Tack.



Av Paola Loderini - 13 augusti 2012 12:59

Viggo och Meja på cafét. Viggos pappa har hittat sjukt snygga fotbollskläder (tyska) som Viggo vägrade ta av sig, så jag fick tvätta upp dom på kvällen så att han kunda ha dom en dag till. Lysande!



         

I påsen ligger hemlig present från barnen till mig... som jag valde själv och betalade själv... spännande! Liza var med och äter asiatisk buffé med oss. Jag hittade mina Palladium i garderoben.... Kom på att jag inte gillar dessa skor längre. Storlek 39 om någon är intresserad innan dom hamnar på Tradera.

Av Paola Loderini - 13 augusti 2012 12:51

Ingrid vill inte släppa den vita luftkudden!

 

Av Paola Loderini - 13 augusti 2012 12:47

  Man fick inte dricka alkohol på scenområdet, så här står vi i "Öl-rutan" och

ser Laleh förtrolla 27 tusen människor genom att vara fantastiskt flummig.

Eller jag och Ingrid drack öl.. sällskapen höll sig till alkoholfritt.


Av Paola Loderini - 13 augusti 2012 12:39

  Många på festivalen fattade inte att det var hit man skulle gå, i början av området, för att slippa kö om man behövde besöka en.... när jag kom hit stod det 2 tjejer med 3D- glasögon på sig och ville bli fotograferade när de öppnar en Bajamaja.... 3D-brillor hade ju alla, för det var liksom ett måste för att se Kraftverks show. Förövrigt fick Kraftverk full pott i GP för värsta bästa showen. Jag är nog en av de få som besökte detta jippo som hade kunnat vara utan dom. Inte imponerad alls. Punk.


- Ursäkta mig, är det ledigt... ??

- Ja! Vi ska bara lägga ut en bild på Facebook. "Baja i 3D" ska vi skriva!


(Det var faktiskt väldigt kul... dewt var lite min torra humor faktiskt... kunde inte låta bli att skratta)

Av Paola Loderini - 13 augusti 2012 12:21

Lite suddigt här....  bättre bild nedan.... jag och Joel    

Jag och Ingrid njuter av solens strålar

Av Paola Loderini - 13 augusti 2012 11:40

- Du, den 11 augusti ska vi hitta på nåt. En överraskning.

- Jag har barnen hela helgen, och dessutom fyller jag den 12:e.

- Då behöver du en barnvakt den 11:e

- Jaha... men jag har fått en resa till Rhodos. Öh, det är liksom tillräckligt.

- Men jag vill att vi åker och fiskar.

- Fiskar?? (fick jag för att jag sa att jag ville bli mer äventyrligt... fan)

- Ja, vi ska fiska. Det har du ju aldrig gjort.

- Jo, med min pappa, när jag var ett litet barn... (det räcker... kära nån)

- Men det blir jättemysigt!

- Behöver man typ inte varma kläder, utrusning och allt då... typ en båt?

- Allt är fixat... du behöver inte tänka på någonting.

- Jaha.... öh.. jag ringer mamma och kollar om hon kan komma... (behöver man gå upp 05.00? fan)


Efter några dagar...När jag hunnit berätta för Liza att jag ska fiska.... och hon bryter ihop för hon tycker att det var det sista hon trodde jag skulle göra... Hålla i en äcklig fisk.... och hon har lite rätt... Jag kan kanske lära mig att hålla i en äcklig fisk... nån gång.


- Jag ljög. Vi ska på Way out West.

- Behöver man inte ha biljetter för det?

- Jo, det har jag ju givetvis...

- Men hallå. Då har du hållt denna överraskningen ganska länge..

- Ja, i typ 3 månader.

- Herregud. Beundransvärt. Tack snälla människa!


   Fröken Paola har anlänt. Festivalen kan börja..... :)


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards