Direktlänk till inlägg 13 augusti 2012

Vi ska ut och fiska...

Av Paola Loderini - 13 augusti 2012 11:40

- Du, den 11 augusti ska vi hitta på nåt. En överraskning.

- Jag har barnen hela helgen, och dessutom fyller jag den 12:e.

- Då behöver du en barnvakt den 11:e

- Jaha... men jag har fått en resa till Rhodos. Öh, det är liksom tillräckligt.

- Men jag vill att vi åker och fiskar.

- Fiskar?? (fick jag för att jag sa att jag ville bli mer äventyrligt... fan)

- Ja, vi ska fiska. Det har du ju aldrig gjort.

- Jo, med min pappa, när jag var ett litet barn... (det räcker... kära nån)

- Men det blir jättemysigt!

- Behöver man typ inte varma kläder, utrusning och allt då... typ en båt?

- Allt är fixat... du behöver inte tänka på någonting.

- Jaha.... öh.. jag ringer mamma och kollar om hon kan komma... (behöver man gå upp 05.00? fan)


Efter några dagar...När jag hunnit berätta för Liza att jag ska fiska.... och hon bryter ihop för hon tycker att det var det sista hon trodde jag skulle göra... Hålla i en äcklig fisk.... och hon har lite rätt... Jag kan kanske lära mig att hålla i en äcklig fisk... nån gång.


- Jag ljög. Vi ska på Way out West.

- Behöver man inte ha biljetter för det?

- Jo, det har jag ju givetvis...

- Men hallå. Då har du hållt denna överraskningen ganska länge..

- Ja, i typ 3 månader.

- Herregud. Beundransvärt. Tack snälla människa!


   Fröken Paola har anlänt. Festivalen kan börja..... :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paola Loderini - 30 augusti 2016 22:07

     Nu har jag ny bloggportal:        www.nouw.com/paooola ...

Av Paola Loderini - 29 augusti 2016 21:26

Kod för att importera min blogg till Nouw: 9926004046

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:20


  En förälder kom med ett armband och köttbullar på "köttbullens dag" idag.  En lyckligt lottad fröken! :)  Sötaste minsta köttbullarna.  ...

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:15


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards