Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Paola Loderini - 28 augusti 2012 20:55

Måndagen ... Barn lämnas, jobb jobb jobb, hem för att hämta allt jag glömt, hinna till planerade fikan med Liza på soliga Kaffe Moster i Linné ...fika och gapskratt... Fast i bilkö, något har hänt med spårvagnen som korsar vägen.... Passar på att ringa viktiga och mindre viktiga samtal. Ser att jag missat två från dolt nummer. Fan! Visste det!!! Har inget mobilsvar... För att jag helt enkelt inte vet hur man får in ett ! Jag vet precis vilket samtal jag missat. Ett jävligt viktigt. Hem... Spättfilé med kräftstjärtar...jag njuter av att laga mat... Så jag glömmer tiden. Hinner inte äta. Packar väskan, åker till thaiboxningen och är så fattig på näring i kroppen att jag vill spy. Biter ihop tills det bara är fys kvar. In i duschen.... Håller på att svimma. Åker hem. Läser mina mejl, trycker i mig microvärmd mat... Gillar jag inte:( somnar på två minuter. Idag, tisdag, vaknar jag precis som jag ska. Kl 6. Går jag upp? Nope... Gör jag inte. 6.50 vaknar jag till och har nog aldrig druckit kaffe så fort. Trycker i mig frukost. Högsta volym i bilen för att vakna....har så späckat schema i början på veckan att jag sitter max 4 minuter på två dagar... Känns det som i alla fall.... Ska inte klaga... Men shit var dagen springer bort! Jag och Evelina åker till coop och Ikea och spenderar vår förmögenhet.... Kör Evelina hem. Kör mig själv hem. Helt slut, men ganska glad! Resten av veckan kommer att bli händelserik:)) har just blivit inbjuden till en romantisk dejt... På akuten... Jag ett roligt sällskap som bloggar från telefonen:)

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards