Alla inlägg den 18 september 2012

Av Paola Loderini - 18 september 2012 22:20

Jag har inte haft tid.... Och framförallt, ingen ork:( Jag har varit på ganska dåligt humör.... Faktiskt för att Norra Hisingen bestämmer vissa saker som vår chef inte riktigt kan råda över, så mitt i helvetes jävla terminen får jag ett nytt schema... Som förstör för min son som har en aktivitet just den tiden då vi ska ha ett möte. Jag hade väl inte sagt något om man fått ett schema från början som innebr att min son inte kunde ingå i just den gruppen... Men! Efter 4 ändrade scheman ser jag att jag slutar 13.20 på fredagar... Och därför funkar det ju... Men nä... I slutet av september, och därmed det femte schemat... Ser jag attest visst blir en enda liten ändring.... Jaha...tack snälla....!!! Och jag som inte gnäller alls i vanliga fall fick mig ett aggressivt bryt.... Men vi är väl med i ett fack som kan gå in och gapa lite...? ELLER HUR!?!? Jag blir faktiskt bara grinig. Punkt. Därför har jag ingen positiv inspiration till bloggen heller....just nu ska jag fasiken inte bli lärare när jag blir stor.... Ja .... Försök tänka positivt.... Hm... Det har bara regnat ett enda skyfall idag på orienteringen... Inte två, utan bara ett. Det var bara 3 av mina elever som blev åksjuka på grund av alla biljoners biljoner människor som åkte samma sunkiga varma buss... Kunde ju varit värre. Jag bröt bara en nagel sådär illa så att det värker i hela fingret... Hade varit värre med två. Meja och Viggo är illa fall på mysigt humör... Viggo fick leka med Gustav även om det var läxdag....och Meja kan hela Danmark utantill efter bara en dag påläsning.... Kompisarna trodde henne inte, eftersom provet inte är förrän på torsdag.... Men de blev impade.... Ibland kan det vara bra med en lärare hemma...ibland inte....;) Nu ligger barnen och sover.... Jag har mycket att vara stolt över:) kram och go natt!!

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards