Alla inlägg den 26 september 2012

Av Paola Loderini - 26 september 2012 17:28


Angela tog Kristoffers dator för att kolla något. Hon råkade trycka in fel kod så många gånger att den låste sig.


- Shit. Man behöver en PUK-kod nu.... Paola, snälla, säg att det var du!

- Va?

- Ja, på dig blir han ju inte arg...

- Nähä... jaja, jag säger att det var jag, för det skulle ändå kunna vara det.


Så kommer Kristoffer och Angela går och gömmer sig i det andra rummet. Så jag säger ju som det är då...


- Jag råkade trycka in fel kod och så blev det såhär!

- Men ääääärligt Paola, va fan, nu kan vi inte använda datorn ju! Fan!

- Men fööööörlååååååt, det var inte meningen!

- Det är så typiskt dig! Kan du inte bara låta grejerna vara??

- Jo, det ska jag göra nästa gång... jag lovar...

 

Sedan fick han igång datorn igen....då säger han:


- Det är bättre att Angela har datorn. Henne kan man lita på. Hon kan detta. Du bara pillar på saker du inte förstår!


Så sätter han datorn i Angelas knä!


Jaha... så kan det bli. Vi skrattade ihjäl oss. Han läser ändå aldrig min blogg om jag inte tvingar honom, så han lär fortfarande inte fatta att det var Angela som pillade på datorn! ;)

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards