Alla inlägg under september 2012

Av Paola Loderini - 5 september 2012 18:13

Om maten du ska servera är aptråkig, till exempel en köttfärssås, kan du servera den i något fint så blir det i alla fall lite roligare att äta.


 

Av Paola Loderini - 5 september 2012 17:59

  En stor gemensam kräftskiva för alla som var med på dykhelgen...

Tror det var fyra eller fem olika gäng från delar av Sverige.

Supermysigt!!

Av Paola Loderini - 5 september 2012 17:55

     

Av Paola Loderini - 5 september 2012 17:52

  Det är lite coolt tycker jag att man är både polis och läkare. Dessutom dykinstruktör. Örjan är liksom allt.

Av Paola Loderini - 5 september 2012 17:47

 

Av Paola Loderini - 4 september 2012 21:47


Eftersom jobbet tar lite extra tid såhär i början på terminen så finns massor att blogga om men jag hinner inte riktigt... Jag har fler bilder från Hamburgesunds dykhelg, samt från Evelinas bjudning och lite annat... ni får ha lite tålamod.


Igår åt jag en jättegod kyckling som jag ska lägga ut på bloggen... det har jag lovat Anna...idag blev det broccolipasta för att barnen gillar detta... (finns på bloggen)... men Meja kom ju inte hem. Hon drog till Ullared och kom hem väldigt lycklig över att ha hittat diverse fynd. Jag fick presenter också. Två fina doftljus som jag har i badrummet nu.. Tack hjärtat. Lillebror fick också noga utvalda presenter....mysig tjej! Dessutom stod hon upp för sin lillebror i skolan idag.



Av Paola Loderini - 4 september 2012 21:38


Min dotter säger alltid "varför ska du ha ego-pixlar?" när jag lägger ut eller tar bilder på mig själv... Fniss... :)...tycker jag är lite gulligt. Ego-pixlar... Nytt ord som typ alla säger mamma.... jaha...


  På väg till restaurangen i solskenet



   På väg i bilen till Hamburgesund... bilden skulle hamna först....


 Försöker få tillbaka min mobiltelefon    När man äter i hamnen sitter man verkligen i hamnen!

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards