Alla inlägg under oktober 2012

Av Paola Loderini - 23 oktober 2012 21:41

Både glad och förskräckt

Av Paola Loderini - 23 oktober 2012 21:38

Idag har det varit tisdag... En sån där vanlig tisdag som alla andra dagar.... Fast vi var med eleverna på Naturhistoriska och sedan Plikta.... Min kollega lånade en bra-att-glida-på-jacka och satte sin lilla rumpa i rutchkanan..... Det var längesedan jag skrattade så mycket. För ni som inte varit där, så är det så att man åker i ett rör. Åker man så snabbt som Lovisa hänger liksom inte hjärnan med. Ungar flög ju ut ifrån det där röret för de hittade ju rätt material att glida på.... Lovisa bekräftade senare att det var ungefär samma känsla som att födas igen. Ett svart hål och där borta ser man ljuset.... Jag bloggar just nu från paddan, men jag ska lägga ut bilden som jag tog precis efter hon kom ut ur sin "förlossning".... Herregud va kul! Jag skrattar väldigt mycket just nu så det tar lite tid att skriva detta... Men jag loggar in från mobilen och lägger ut bilden här.... Snacka om glad! .... Möjligtvis också lite rädd... Herregud vilken dag! Tack och lov för att jag har en kollega jag kan skratta med!

Av Paola Loderini - 20 oktober 2012 21:37

Fick spärra Visakortet, eftersom jag sådär duktigt lät det sitta kvar i maskinen som tar betalt för parkering. Nu är jag dessutom grinig. Väldigt. Så jag slänger in en ögongodisbild här och bloggar i morgon. Hej och hå.

Av Paola Loderini - 19 oktober 2012 16:31

Jag tror... Eller rättare sagt, tidningarna säger, att hon inte lagt sig under kniven än... Att hon inte är rädd för att åldras....bilder är ju givetvis retuscherade....(stavas det så?) men i verkligheten har hon sina fina linjer, en problemhy och ganska "bröstlös"... Ja.. Inte vanligt i Hollywood... Men ser man ut som hon behöver man väl inte justera mycket:)

Av Paola Loderini - 19 oktober 2012 16:26

Mycket vacker kvinna

Av Paola Loderini - 18 oktober 2012 18:46

Jag dumpar nu Jared Leto. Han har ändå hånglat med Paris Hilton.... Hon ligger väl ändå på B-listan va;) Nä... Nu har jag fått nog Jared. Nu är det över... Vi tar en pause i alla fall....

Av Paola Loderini - 17 oktober 2012 23:31

Jax

Av Paola Loderini - 17 oktober 2012 23:26

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards