Alla inlägg under november 2012

Av Paola Loderini - 24 november 2012 01:27

Av Paola Loderini - 24 november 2012 01:25

Älskar filmerna!!

Av Paola Loderini - 16 november 2012 23:35

Jag skulle blogga idag.... Jag lovade och tyvärr bryter jag mitt löfte... Jag har nämligen börjat följa en ny serie,,, Dallas. Inte bra. Vet ju hur det blir...."bara ett avsnitt till" ... Tre serier som jag inte har tid med: Dallas, SOA, och Grey's.... Hur ska detta sluta? Idag är Thaiboxningen ute på AW och jag är ju den som tränar allra mest... Frågan är om de ens vet att jag fortfarande är medlem... Jag är i alla fall inte ute och snurrar, men hoppas ni får en supertrevlig kväll. Gratulerar Martin Lodin för att han byggt upp värsta träningsklubben, som jag tyvärr bara sett på FB eftersom jag aldrig kommer iväg och checkar in stället. Det är säkert så snyggt som jag inbillar mig. En applåd! :)) Jag vill även säga tack till Peter för en supertrevlig middag. Både på Puta Madre och tillställningen hemma hos honom. Vilket fantastiskt hus du har! En applåd för detta också! Julklapps-shopping på tidiga morgonkvisten dagen efter med Jennie och Ramona gav mig lite ångest, men det klarade jag också. Tack för att du hämtade upp mig Ramona, så att jag gjorde något vettigt av söndagen. Barnens kalendrar är snart kompletta:) Nu vill jag återgå till den nya lurviga pläden i soffan och bara mysa denna fredagskväll. Viggo somnade tidigare än väntat och Meja slocknade här på soffan. Hon har julklappshandlat med mig och Viggo på Frölunda Torg idag. Gud vad effektiv hon är. 5 julklappar på en timma! Vet precis vad hon ska köpa. Borde ju lära mig av henne. Jon köpte dock inte det hon egentligen borde: byxor. Hon avskyr byxor. Hursomhelst.... Gonatt där ute. Säg något snällt till någon du tycker om! En bild från Victoria's secret som just nu cirkulerar på FB... Rätt cool. Eller hur?

Av Paola Loderini - 8 november 2012 20:05

 

Av Paola Loderini - 8 november 2012 19:50

 Jaha... en bettskena borta.... en fasad borta och en flis på tanden...... ny bettskena för att slippa kronisk huvudvärk som jag haft i 1,5 år.... ny fasad för att se normal ut... samt laga en flis... inte ens den årliga undersökningen är gjord och jag har ett hål i plånboken. Ett hål som närmare bestämt är 7600 kr i diagonalen. Jaha... det är väl ingen idé att ens grina... för det är ju inte direkt så att jag blir av med den räkningen om jag fäller en tår. Tandläkaren skrattar hela vägen till banken. Det är hon värd. Hon är ju trots allt fantastisk och låter små männsikor i denna stan faktiskt få dela upp den där räkningen om man så önskar. Tackar för det. Fina tänder har jag i alla fall igen. Nu kan jag le :) här presenterar jag också världens sötaste kille....:) Matteo


 



Av Paola Loderini - 6 november 2012 23:23

Då när hon inte var en nedbantad, olycklig och opererad kvinna....

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards