Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Paola Loderini - 8 januari 2013 22:14

Du som ville spara 13 kr på Älvsborgsbron i morse och körde upp i häcken på lasbilschauffören...Det såg för det första totalt livsfarligt ut, för du låg så jävla nära så om han bromsat bara en gnutta hade kalaset kostat liiiiiite mer än 13 kr. Jag kan ävan tala om att din bil fotograferas bakifrån också... så du får tyvärr betala 13 kr i alla fall... med tanke på att du körde en Audi A6 med snygga fälgar, så tror jag nog att du inte bara har färre antal hjärnceller än en normalbegåvad männsiska, utan även är snål. Ärligt talat. Pinsamt.

Av Paola Loderini - 8 januari 2013 22:07

 Jag vill gratulera min lillebror Daniel och min lillasyster Erika för att dom båda tog körkort idag. Uppkörning på samma dag! Coolt. Nu kan ni åka från Orust till mig hyseriskt mycket. Kom när ni kan och vill så lagar jag en massa mat... PUSS

Av Paola Loderini - 8 januari 2013 21:42


Såhär startar jag en totalt meningslös diskussion, när jag inte har något att göra....


- Vet du vad??... jag har fått tusen meddelanden på Facebook... Alla undrar om vi är förlovade.

- Jaha...

- Vadå jaha?  

- Vi är ju inte det. Du sa ju att du aldrig skulle gifta dig igen.

- Ja, det sa jag.

- Då så. Då är det ju så.

- Ja, men du ska ju ändå VILJA gifta dig med mig.

- Okej... är det nu du vill ha bekräftelse?

- Kanske jag vill.

- Du vill inte gifta dig, någonsin, men vill att jag ska säga att jag vill gifta mig?

- Det låter trevligt.

- Nu är du lite knäpp tycker jag.

- Men jag kommer inte att sätta en ring på mitt finger, men köper du någon vill jag ha den.

- Jaha... den kan jag tänka mig. Ha ha

- Vadå? Kommer du ALDRIG köpa en ring till mig?

- När jag kom hem från Egypten sa du "Åh va solbränd och snygg. Vi kanske ska gifta oss?

- Ja...det sa jag... det kommer jag ihåg.

- Då sa jag att du kan säga samma sak när solbrännan är borta.

- Ja...

- Och det gjorde du väl inte...

- Nä...

- Men du vill att jag ska säga att jag vill gifta mig med dig?

- Ja...

- Jag vill inte diskutera detta.

- Nähä... det var ju himla romantiskt.

- Det är väl du som inte är romantisk?

- Nä.

- Jo.

- Nähä.

- Nu låtsas jag som jag inte hör dig.

- Häpp, här får man ingen bekräftelse.

- Men varför hamnade jag i denna diskussionen?

- För att du VILL gifta dig med mig egentligen.

- Ja, men herregud. Mår du bättre av att jag skulle vilja det så säger jag väl det då.

- Nu mår jag bättre.

- Va bra. Är det så viktigt egentligen?

- Nä, men jag vill prata om något.

- Herregud Paola.



Av Paola Loderini - 8 januari 2013 21:38

  För ca 230 000 svenska kronor kan du köpa en mobil i guld... eller titan eller nåt...

nä men, som hittat ju...

Av Paola Loderini - 8 januari 2013 21:35

Här är den riktiga soppan som jag försökte laga hemma... gick bra, men den blev inte riktigt lika god... givetvis.

Längre ner i bloggen finns recept. Eller sök på kategori "soppa".


 

Av Paola Loderini - 8 januari 2013 21:34

  mysko bild....

Av Paola Loderini - 8 januari 2013 21:33

 

Av Paola Loderini - 8 januari 2013 21:30

   

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards