Direktlänk till inlägg 30 januari 2013

Johnny Depp lämnade Vanessa.... för den där!

Av Paola Loderini - 30 januari 2013 21:16

Nu har det ju verkligen hänt! Jag ville ju inte det! Johnny Depp skulle alltid vara den där godisbiten som blev en helylle-kille när han hittade kärleken i Vanessa Paradis och förevigt vara hennes kärlek. Det var ju så sagan skulle vara. När tidningarna sedan skrev om att han varit otrogen med någon flygvärdinna och kanske lite annat löst folk, så tänkte jag ju att det var skitsnack. Om Johnny Depp ska skilja sig ska han fan gifta sig med mig. Det var så det var bestämt. Han skulle inte, på vägen hem till mig, passa på att ta vägen förbi Amber Heard, som dessutom enbart är 26! Han är ju för fan 49. Tio år äldre än sin exfru som stått bakom honom i vått och torrt. (Hur fasen vet jag att hon har gjort det? Det har hon kanske inte... men vi låtsas det nu). Hursomhelst kunde han ju vara en pappa till lilla Amber... en jäkligt snygg pappa då... men nu ser jag ju att hon är ju jäkligt snygg hon också. Tycker ändå, om man får hoppa in och tycka i den där skeva Hollywood-världen, att han skulle ha knackat på min dörr istället. Jag är ju mer mogen. eftersom jag verkligen har fötterna på jorden och så...;)


  Vanessa Paradis som ung kvinna

Vanessa som mogen vacker mamma

 

Här har vi det nya paret då...

 

Inte så tokigt att vara gubbe och vakna bredvid den här


   

Vi får väl erkänna. Hon är ju himla vacker.

Dessutom fick hon en strand av honom i födelsedagspresent.

På hans egen privata karibiska ö Little Hall´s Pond.

Romantiskt....näpp... inte särskilt...inte alls.


   

Men herregud... hur kan man ha en sån blick!?




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paola Loderini - 30 augusti 2016 22:07

     Nu har jag ny bloggportal:        www.nouw.com/paooola ...

Av Paola Loderini - 29 augusti 2016 21:26

Kod för att importera min blogg till Nouw: 9926004046

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:20


  En förälder kom med ett armband och köttbullar på "köttbullens dag" idag.  En lyckligt lottad fröken! :)  Sötaste minsta köttbullarna.  ...

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:15


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards