Direktlänk till inlägg 4 februari 2013

Ibland är man tömd på energi....

Av Paola Loderini - 4 februari 2013 23:17

De senaste två åren har jag varit stark som en oxe. Jag har fått stå ut med den ena och det andra... Och ändå andats precis över vattenytan.... Flertalet gånger har jag tänkt "Nu skiter jag fan detta". Men det gör man ju inte. Nä, man bara fortsätter som en jävla robot. Det finns människor och så finns det människor. Det är också skillnad på dom som skapar problem medvetet för att se om jag liksom kan tröttna och hamna under vattenytan... Och dom som skapar problem utan att egentligen ha någon koll på va fan dom egentligen gör....ja... Det är alltså skillnad på människor, människor och människor.....och människor....

Nu har jag kommit till en punkt i mitt liv då jag fan måste börja leva som man ska. Energin måste tillbaka. Jag tänker inte vara helt slut när jag har lagt barnen. Det är då jag ska pyssla och baka. Så igår kväll.... Egentligen natt.... Då bakade jag bröd.....som fan ...Ni vet sådär så att det doftar i hela huset... Och så lyssnade jag på musik...högt var det också.... Mina bittra grannar ramlade väl ur sina sängar.... Kan de gått ha. För jag ska sluta ta hänsyn till er därnere..... För ni gäller ju för fan om allt! Barnen är ju så bra på att sova. De skulle ju inte ens vakna av en Eminem-konsert i vardagsrummet, inklusive några skrikande fans....Därför förde jag ett herrans liv....(lite överdrivet för jag är ju inte så tuff egentligen....) Jag mejlade min advokat.... Ring mig. Jag skiter i allt. Nu får det vara bra. Betalade 20 fina tusenlappar IGEN till en borättsfördelare. Står fortfarande på ruta ett... Åh nä... Nu får det fan vara bra. Har väl andra ställen jag kan stoppa dom pengarna.... Trött på att vara förstående. Trött på att vara snäll. Trött på gnälliga människor som egentligen inte har ett skit att gälla om. Nu rycker jag upp mig från det här.... Igen.... Och blir stark som en oxe.... Och jag ser inte tillbaka. Bye bye.

Sen några ord till de vuxna män som sprider skiten på Facebook: Gilla detta : Hata Justin B.
Du ska jag tala om någonting för er....

Nummer ett: Han är en ungdom. Söt som socker. Hade en dröm. Att få stå på scen och sjunga.... Han tjänar miljoner. Han får de vackraste tjejerna....Han kan resa vart han vill och köpa vad han vill. Till alla män därute som sprider detta.....Ärligt!? Precis som ni inte tagit den chansen om ni blivit tillfrågade.... Vill du bli ekonomiskt oberoende och jobba med det du älskar?... Åh nej.... Det kan jag ju inte göra .... För då kan ju alla mindervärdeskomplex-män på Facebook tycka att jag är dålig..... Han skiter väl helt fullständigt i era fattiga åsikter. Behåll dom för er själva....idioter.

Nummer två: Ni som är av yngre generationen och sprider samma dynga.... En av de sju synderna heter Avund. Ni gillar väl inte tanken av att era flickvänner har bilder på denna sockerbit på hela väggarna....Han ser ut som en hasselnöt i finare förpackning. Min lilla dotter har honom som bakgrundsbild.... Givetvis....Han säger dessutom i en intervju.... "Om du är kung ska du behandla din tjej som en drottning"..... Det är bara att fatta att den lilla flickidolen är här för att stanna...

Och till alla mammor som tror att era döttrar kommer att börja knarka för att Justin blev fotad med en joint i näven ..... Öh... Blev jag bisexuell för att Madonna hånglade med Britney Spears? Blev jag pedofil när Michael Jackson hamnade i en tvist...började folk röka mer marijuana när Rihanna visade upp sin tatuering i form av ett knark-blad på arslet? Rakade ungdomarna av sig håret när Britney Spears fick ett slaganfall? Började folk helt plötsligt bli gay när Tony satt i Let's Dance-juryn? Ville alla ha 32 adopterade barn hemma för att Angelina Jolie har det? Det handlar väl för sjutton om uppfostran. Att röka en joint är fel. Det är olagligt. Punkt.


Gonatt . Idag var jag arg.









 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paola Loderini - 30 augusti 2016 22:07

     Nu har jag ny bloggportal:        www.nouw.com/paooola ...

Av Paola Loderini - 29 augusti 2016 21:26

Kod för att importera min blogg till Nouw: 9926004046

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:20


  En förälder kom med ett armband och köttbullar på "köttbullens dag" idag.  En lyckligt lottad fröken! :)  Sötaste minsta köttbullarna.  ...

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:15


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards