Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Paola Loderini - 9 februari 2013 21:38

  Rea på bruna handdukar. 2 för 1 på rean. = gratis.

Betty Boop säger "hej" och är inte köpt på Hemtex...

Av Paola Loderini - 9 februari 2013 21:35

  Mitt recept. Klicka på bilden om du vill förstora. Gott. Väldigt gott.

Av Paola Loderini - 9 februari 2013 21:01


Jag har varit lite grinig på sista tiden. Jävligt grinig ibland får jag väl erkänna. Det har varit befogat, det kan jag lova. Men så fick jag reda på att all denna "ginighet" kommer att avta lite om jag bara följer med på en överraskning. Jaha... och va fan är det för jävla sak jag ska tacka jag till då? Ungefär så grinig var jag. Återigen befogad grinighet... men jag fick reda på att det vi skulle göra började på "J" och då tänkte jag... jaha... japansk restaurang. Vi skulle till Borås och se Jonas Gardell. Japp, så var det, och det var otroligt bra dessutom. Jag var inte alls speciellt grinig på vägen därifrån. Tvärtom. Jag hade skrattat så att det värkte i kinderna, och hade Borås legat lite närmare stan hade jag troligen stått på Incontro och druckit mig full, för man var absolut på festligaste humöret.


Uppe på balkong, men serverat rödvin, smörgås och kanelbulle. Jag hade ju klätt upp mig riktigt ordentligt. Visste ju inte vart jag skulle. Rätt skor och rätt klänning. Kände mig himla fin. Enligt vittnen var jag det också;) ...


Efteråt fick jag en bok, som givetvis är signerad och en kram. Ville ju även bli fotad, och det blev ju något suddigt... men här är resultatet i alla fall. Den suddiga personen ska ju då föreställa mig...


  Här kramar jag Jonas Gardell och säger att det var en fantastisk show.

Så glasklar bild... eller hur?


 

Här tränger jag mig fram för att få min bok signerad....


   

Slutsatsen av detta är att Jonas Gardell är en artist, en författare, en komiker och dramatiker som faktiskt har något vettigt att säga. Punkt.


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards