Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Paola Loderini - 13 februari 2013 09:11

 

Av Paola Loderini - 13 februari 2013 09:10

 

Av Paola Loderini - 13 februari 2013 09:08

 

Av Paola Loderini - 13 februari 2013 09:03

    Inom 10 minuter ringer Erika mig och är vansinnig för att jag lagt ut henne på bloggen.

Man blir automatiskt utlagt på bloggen om man ingår i min familj. Det är liksom baksidan av alltihop;) Vi delade i alla fall en flaska vin och fnittrade helt hysteriskt i köket hela kvällen. Hon har blivit stor. Hon fyller 20 den 16 februari. Söta människa!!!!

Av Paola Loderini - 13 februari 2013 08:53

På Kärringön för några somrar sedan finns/fanns en butik... tror den finns kvar. Superfina kläder. Jag köpte en kappa med megastor krage, lite häftiga detaljer, figurnära modell... jag älskar den. Provade den mitt i sommaren. Var där på den årliga hummerfesten för att fira en vän som fyllde 50. Jag älskade den då, jag älskar den nu. Jag vet att just då berättade lilla damen i butiken att detta märke från Danmark: NÖR, är hon ensam om i Sverige. Jag försöker googla... men hittar ingenting. Är det så att det försvann? Är det någon som vet? Om det inte finns i Sverige längre borde någon ta in detta, som jobbar med kläder. Är det något som danskarna kan så är det ju kläder.... och inredning... och mera kläder...


    Kappa från NÖR 2995 kr. Bästa köp jag gjort, någonsin.

Var tog NÖR vägen ....det är ju den stora frågan....

Av Paola Loderini - 13 februari 2013 08:47

Jag går in på Lindex barnkläder och tittar lite. Jag går igenom alla nyheter, precis allt, och tänker. Hittar jag något som inte ser billigt och shabbigt ut ska jag fasen köpa det. Två tröjor till Viggo hittade jag. Något fina till jeans. Av SAMTLIGA barnkläder till flick och pojke så hittad jag två tröjor. Resten är rent ut sagt fult. VEM designar barnkläder på Lindex? Vad är det för fel? Ni har butiker över hela Sverige. Någon rolig människa kan ni väl sätta på avdelningen för barnkläder. Snälla? HM kan man heller inte handla på längre. Jag somnar när jag går in där. Händer ju ingenting.


  Helt okej.... 0,023 procent av Lindex barnkläder är som sagt helt okej.

Av Paola Loderini - 13 februari 2013 08:39

  

Nya lyxprodukter som hade passat bra i mitt badrum. Detta är ett av de få märken som verkligen får dig att känna ren lyx. Tyvärr ligger de bästa krämerna på 2500 kr burken. Jag har ju gått över till ett mer prisvärt och lite mer "hudvårdsbaserat" märke men om mitt konto hade talat om för mig att jag har råd, hade jag i alla fall haft några produkter här hemma. Finns givetvis en billigare serie, men den är givetvis inte lika intressant.

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards