Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Paola Loderini - 9 mars 2013 23:26

Kan inte fixa stavfelen från paddan... För appen är värdelös.... Men i inlägget nedan ser jag stavfel... Och kan då inte få min dator som kraschat två gånger att göra som jag vill... Så jag är MEDVETEN om dom... Och ni stavningspoliser får vara tysta för jag är lärare och KAN stava... Men ni tycker ju att det är vansinnigt roligt när paddan lägger in sina egna bokstäver och jag är för snabb för att kolla innan jag sparar inlägget.... Okej?;)

Av Paola Loderini - 9 mars 2013 23:08

Nu får jag blogga från paddan. Datorn är konstig. Inlägger kommer därför att bli fult. Så ni vet.


Här kommer mina åsikter....

Ulrik Munther. Först ut. Bäst låt för Europa. Söt kille, halvrockig lite raspig röst, fortfarande flickidol men har även en vuxen publik. Borde skickat honom. Duktig musiker.

Anton. Tyckte han var värd alla röster han fick. Låten är bra.

Du som vann. Robin. Visste att du faktiskt skulle få röster på grund av att din låt har ett jävla drag och snygga dansare... Förutom dom där med en förstorad köttbulle på huvudet. Hursomhelst... Du erkände att rösten sprack, men du hade ändå ett jävla tryck i rösten tycker jag... Bara sådär tar du dig till toppen när du hade andra chansen som startfält... Ja... Bara att ta av sig hatten. Jag tror du kan sjunga... Och din låt är rätt okej. Möjligtvis jäkligt tjatig... men du hade inte så många bra bidrag att tävla mot...Faktiskt. Du lär dock inte vinna hela tävlingen. Kommer du bland de top 10 ska du vara glad. Inte lätt att ta över stafettpinnen efter Loreen.

Loreen.... Hon är den bästa vi haft.

Carola. Klä dig inte i minimala Jofama-shorts. De är skitsnygga... men inte så. Det ska inte behövas olja för att få på sig dom. Dessutom.... Klä dig inte i beige-färgade plagg till pippigult. No no. Vem är stylisten ?? Det finns mer smickrande plagg. Inte ens jag bär dom. Carro gör! Helt enkelt för att hon kan! Varför måste vissa scenkläder helt enkelt vara osmakliga?

Japan-kille-tjejen.... Hm... Fick alla Sveriges röster.... Konstig, tråkig låt, samma armrörelse hela tiden. Trodde armen skulle gå ur led. Säker roligt att skicka honom eller Bananen för att få hela världen att lyfta på ögonbrynen...tar vi bort människan och hjärta-handsken är låten inte ens bra... Bananen... Kul... Alla ungar i Sverige kan den.... Tjohooo... Sångröst existerar inte... Han behöver inte ens en sångröst...Har ju redan vunnit 70 procent av dom som röstar... Alla barn.

Är detta en musiktävling eller ett underhållningsprogram för ålder 5-12...Bananen är kul... Japan-street-hen är jätteintresseant för denna ålder.... Musiktävlingen behöver alla möjliga bra och tokiga bidrag... Men om vi vill vinna... Då skickar man någon som Loreen.... Tyvärr gott folk.... Vi kommer ingenstans i år. Bidragen höll inte måttet.... Hoppas Kempe skriver nåt bra till nästa år. Hoppas vi får se Loreen fler gånger än Carola.. Och hoppas Danny varierar sin frisyr... Hoppas Gina lär sig att om man ger poäng till en låt på engelska så sätter man ett s på verbet.... It go to....kan man inte säga.... det blir då goes to.... Hon sa fel 10 gånger.... Men jag är inte bättre på engelska... Jag bara låter bli att köra språket i direktsändning....annars är hon ju en jävligt duktig programledare....insest-skämtet kunde vi dock vara utan....

By the way.... Min dotter slet ut sin kindtand nu som nog inte var tillräckligt lös... Här är det blod överallt....
Hon är snart 12 och tyckte på allvar att Bananen var den allra bästa artisten...


Yttrandefrihet! Jag föddes i rätt land:))







Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards