Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Paola Loderini - 14 mars 2013 16:06

Har precis letat fram mitt armband med berlocker. Att ge bort en berlock är enkelt och personligt. Jag ska putsa upp mitt nu innan sommaren. Brunbränd och fin (om vi får lite värme och sol) ska det dingla och blänka på handleden. Jag har precis pratat med min fina vän Peter som ger alla mina läsare 10 procent rabatt på valfritt smycke från Sabo! Det finns väldigt mycket att välja på och butiken kan därför inte ha allt inne, men det går att beställa. Armband, ringar, klockor och halsband....


 

10 procent på ett valfritt smycke från Sabo

Uppge: Paola-bloggplatsen

Tidsbegränsat till 5 april 2013


Obs! Endast i butik SMYCKA Nordstan Göteborg


 

.... örhängen är på min önskelista!

 

Denna med.... Vill verkligen ha den här!


 

... och den här....William Tell sköt äpplet va? :) så häftigt!

Tänk om jag har fel nu... gissar på Tell i alla fall...


Jag samlade berlocker förut, och ser nu att det får plats några till.

Varje smycke har en tanke...


Ett äpple.

Som ovan, utan pil. Fick av mina barn när jag fyllde 30.

Bara för att jag är tokig i runda saker...


En spargris

Köpte till mig själv när jag förstod att jag behövde bli mer ekonomisk.


Ett kreditkort

Texten på kortet "No Limit".

Passade mig i mitt liv som jag levde då.


En handväska

Fick av min dåvarande man.

Han tyckte att min väsksamling tog upp hela garderoben.


Ett hundben

Köpte jag i samband med att vi skaffade hund

med ett presentkort jag fick

av mamma och småsyskon, och mormor



Ett hjärta

Fick av min vän Stina för att hon älskar mig ;)


En gnistrande sten

Fick även denna av Stina. För att jag är jag....:)


En kaka

Fick av min vän Magdalena för att vi alltid fikade när våra barn var små.

På kortet stod det ".....och för att du är så god..."


En drink

Fick av min bror och Jeanette. Dom tyckte att jag var en party-prinsessa.


Nu vill jag fylla på med en pussmun....bara för att närhet är viktigast.


Lycka till i djungeln av alla Sabo´s smycken :)





Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards