Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Paola Loderini - 25 mars 2013 22:00

Läcker bild

Av Paola Loderini - 25 mars 2013 21:59

Av Paola Loderini - 25 mars 2013 21:55

Nu. Nu äntligen ligger jag i sängen. Mätt och belåten. Orkar inte röra mig. Lite typiskt... Barnen är hos pappa. Passar man på att göra alla ärenden som man undviker göra med barnen i släptåg.... allt det där tråkiga... Har fixat halva listan...och kört ett stenhårt 30-minuterspass med en instruktör som kan mäta sig med en helvetes-diktator. Lite pinsamt att de äldre damerna därinne bara körde på. Själv fick jag blodsmak i munnen... så otränad. usch! Men jag lät bli Jasminas godisburk på jobbet. Hon har liksom en godisburk som bara står där. Kan ju meddela att hon är gravid... Så hon har liksom frikort på socker....Det har inte jag. Inte sedan idag. För vi vet ju att mitt nya liv alltid början en måndag.

Och det betyder att man stupar i säng, helt överkörd. Gillar heller inte tisdagar. Inte alls. Mitt schema är sjukt späckat på tisdagar. dessutom jobbar alla på skolan sent. Det är då man även ska passa på att prata med alla andra som man aldrig träffar för att säga allt det där viktiga som man skrivit på 23 olika post-it-lappar.... Mitt skrivbord ser lite ut som Las Vegas. Lyser överallt. Nä... Vill helst byta bort alla tisdagar mot en annan dag... Vilken som helst.

Ska inte gnälla.... Absolut inte... Men idag är jag trött och tråkig. Här får ni en brandman....

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards