Alla inlägg den 20 april 2013

Av Paola Loderini - 20 april 2013 23:37

  Dessa hänger på Lasse-Maja vid Kärringberget

Av Paola Loderini - 20 april 2013 23:14

   Jag och Magdalena skulle på Tjejkvällen på NK. Jag fick en sån där fin inbjudan att man var "speciellt inbjuden" och man skulle minsann anmäla sig.... Jaha.. när vi kom dit så var köerna på båda sidor om NK ungefär 300 meter. Är du nu man ska skrika: Hörrö! Jag var ju speciellt inbjuden!!... Ha ha... nä. Vi står ju gärna inte och ödslar tid på köer utan hittar på annat istället. Vi gick till Ritz och drack vin. När kön försvann gick vi dit och det blev ju väldigt fnissigt.... Jag hade vansinnigt trevligt i alla fall. Puss på dig Magdalena och resten av the girls!

Av Paola Loderini - 20 april 2013 23:12

  Snyggt!! Kan dock inte visa min mage på det där viset.. men väldigt snyggt!

Av Paola Loderini - 20 april 2013 10:35

 

Av Paola Loderini - 20 april 2013 10:15



Jag är fyllig igen! Alltså sist jag skrev något här hade jag en tom känsla, men idag är det nytt som gäller! Snacka om berg-å-dalbanan-känslor.... Hursomhelst är det lördag. Klockan är strax efter 10.00 och vi har redan haft tårtkalas här hemma, eftersom jag fick baknoja igår natt.... men den bloggar jag om senare. Recept och sånt orkar jag inte skriva nu. Jättenyttigt att äta tårta direkt efter frukost. Men vem bryr sig egentligen. Jag har ju bakat. Man får väl passa på att äta då!


Vi ska i alla fall vistas i tennishallen mellan 13-14 och sedan lämna bilen för att ta oss direkt till Slottskogen. Omöjligt att parkera där om det är sol. Hysteriska Göteborg. Där vi ska fika och spela lite boll med andra familjer. Filt, tidning och kaffekopp. Nice!! Solen skiner och himlen är blå.


Färgade mitt hår själv igår. Kolsvart. Kul att jag har Lego-frissa idag! Ni vet när även hårbotten är färgad så att det ser ut som att du har en hjälm på huvudet. Får se hur vi kan dölja detta sedan i den skinanade solen. Fasen!


Och för att bara informera er....Om jag någongång ska bygga ett eget badrum ska det se ut såhär. Här ska jag ligga, alldeles romantsikt!


 



Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards