Alla inlägg under april 2013

Av Paola Loderini - 6 april 2013 23:28

  Kycklingsallad

Av Paola Loderini - 6 april 2013 23:17

Med filter  --- Instagram



   

Utan filter.... hm....

Av Paola Loderini - 6 april 2013 23:11

Pris: 2599 kr

Bagaren och Kocken



---------------------------------


   


Till köket!


Jag köpte dessa tre och de kostar 150 kr för 3 st.

Du kan välja mellan massor av färger.

Av Paola Loderini - 6 april 2013 23:04

Rosa tröja piggar upp.....


 

Av Paola Loderini - 5 april 2013 13:15

..... och tyvärr JÄKLIGT dyrt också för den delen.....


OLE LYNGGAARD

COPENHAGEN


...är det någonting danskarna kan så är det design.....


 

Av Paola Loderini - 5 april 2013 12:38


Det är lite intressant det där med Panfu. För ni som inte vet var det är så kan jag berätta att det är ett gulligt online-spel där man då är en panda. Man bygger en trädkoja, tjänar pengar på små uppdrag och frågesporter, och köper möbler och kläder till sin panda. Det finns upp till level 60 och man kan bara köpa/göra vissa saker om man är Guld-Panda, vilket då kostar lite pengar. Riktiga från mammas konto. Men jag tycker att det är ett oskyldigt spel där Viggo lär sig att stava eftersom han skriver till de övriga pandorna, och det är riktigt kluriga frågor på frågesporten. Jag tycker ändå att det är ett pedagogiskt spel. Det kostar 109 kr för en månad att vara Guld-Panda. Nu har de kommit med en deal att du kan liksom bli Guld-Panda "forever and ever" för 599 kr. Ni kan ju förstå hur snacket går här hemma.... men Viggo är en periodare när det gäller spel. Ibland är det bara fotboll i huvudet på honom och då står X-box, Wii och datorn i viloläge. Nu är det en period av Panfu. Fick släpa honom till tennisen i förmiddags. Hota med att ringa Panfu och få tillbaka 109 kr. (kan man ju inte, men det vet han inte om).


- Mamma, kom och se min coola panda!

- Fin.

- Men du tittar ju inte!

- Jo! Jättefin. Varför har han en sjörövarlapp för ögat.

- För jag måste göra den cool och häftig. Jag har en tjej.

- Va? En tjej? En panda-tjej.

- Ja, Emma heter hon och hon är rykande het!

- Öh, rykande het?

- Ja, hon är skitsnygg! Jag är kär i henne.

- Okej... det är en elektronisk panda, men okej...

- Vi ska gifta oss. Meja ska logga in och vara präst. Nu byter jag till finkläder.

- Okej.... Va bra... grattis då.


Lite senare!


- Mamma! Hjälp!

- Vad??

- Hon säger att vi har fått tre barn nu! Vad gör jag nu?

- Jag vet inte. Kan man göra så?

- Ja, hon har frågat...

- Frågat? Hur kan hon ha tre pandor med sig. Man är väl en enda panda?

- Men mamma, sluta, du fattar ju inte.

- Nä.. men du kanske kan förklara.

- Nu skriver hon något, så nu måste du vara tyst.

- Okej... (ger upp)


Efter tennisen:


- Jag har letat efter min tjej men hon finns inte.

- Vadå inte finns. Du får väl leta lite till.

- Hon har gjort slut. Jag är ledsen nu.

- Oj då. Va tråkigt. Kan du inte hitta en annan?

- Det har jag redan gjort. Hon heter Mimmi. Nu är jag glad.

- Oj, det gick i rasande fart.

- Jag tror vi har gått isär. Men den andra tjejen.

- Jaha... men de tre barnen då?

- Dom får jag ta hand om först. Kanske varannan vecka... haha

- Öh...okej. Det är fortfarande ett spel... det vet du va?

- Mamma, jag skojar ju bara. Du fattar ju aldrig. Sluta prata nu.




Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards