Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Paola Loderini - 9 juni 2013 19:22

Nu har jag fått så mycket beröm för mina stretchjeans så nu får jag slänga upp dom här på bloggen. Köpta på Åhlens i Nordstan och jag har för mig att de kostade 699 kr, eller 799 kr...kommer inte riktigt ihåg. De finns i flera färger. Första gången jag äger ett par jeans i stretch som jag inte tappar efter en halvtimma. De sitter perfekt, även utan skärp. Detta beror på att i tyget går stretchen i båda riktiningarna och därför behåller också jeansen sin passform. Jag gick ändå ner en storlek i midjan för de ska man liksom göra ändå på dessa. Jag är väldigt nöjd och kommer att försöka göra plats för ett par till, de blå, i min garderob innan sommaren är över.


   Finns på Åhlens

Lee


 

    

Av Paola Loderini - 9 juni 2013 19:14


Jaha. Då var man hemma efter en mycket innehållsrik och hysteriskt rolig vecka i Danmark - Odense. Jag har nog aldrig, under en och samma resa, skrattat så mycket. Jag har en massa bilder och en massa saker att berätta, men hinner inte riktigt nu. Barnen har kommit och jag behöver vara närvarande. Det var en jobbresa, men hade tur att jobba ihop med så otroliga människor! Love you!


Fortsättning följer.....



Av Paola Loderini - 9 juni 2013 19:12



På önskelistan. Dyrt men fantastiskt!

Av Paola Loderini - 9 juni 2013 18:19



En av världens vackraste människor.

Dessutom en skådespelerska med bra värderingar och fötterna på jorden,

enligt skvallerpressen då....


   



Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards