Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Paola Loderini - 17 juni 2013 23:44

Av Paola Loderini - 17 juni 2013 20:03


Dagens vackra kvinna


   

Av Paola Loderini - 17 juni 2013 19:58



Om jag vann på lotto... eller nåt annat... hade jag köpt mig en liten sommarstuga! Nu när jag bor i lägenhet räcker det att solen tittar fram en liten sekund för att jag ska drömma mig bort. Drömma om en liten röd sommarstuga vid havet.


   Sähär vill jag bo på sommaren....  





Av Paola Loderini - 17 juni 2013 19:48



Det underlättar om du är lite förälskad i någon som befinner sig på samma plats i livet...



om inte, blir kärleken väldigt krånglig...tyvärr...

Av Paola Loderini - 17 juni 2013 19:32

Först blir jag sjukt arg på min nya dator. Fick en ny dator i present. Ska absolut inte gnälla, är evigt tacksam för detta. Den lever dock sitt eget liv och stänger av sig för nya uppdateringar titt som tätt! Jag hade skrivit ett riktigt långt inlägg om min kära tandläkare och mina tandfobier... men jag orkar inte skriva det en gång till så jag gör såhär:


Jag hade tyvärr två hål. Ett litet och en lagning som jag bitit sönder.


Jag använder en svindyr bettskena på natten för att jag gnisslar och biter.

Om jag slarvar med denna får jag huvudvärk som ett brev på posten.


Jag har tydligen spända käkar även på dagtid så jag ska tänka på att slappna av.


Hur stort hål jag än har i plånboken så prioriterar jag alltid ett besök per år.


I dag känner jag mig väldigt ren. Bort med läskig tandsten!


Jag har en fobi. Lösa tänder. Mina barn tycker det är lite kul att visa sina lösa gaddar för mig

och se när jag blir kritvit och börjar må illa. Fy fan va äckligt.


Jag har en fobi till. Glasspinnar. Jag kan inte äta glass på normalt vis eftersom jag är livrädd för att pinnen ska nudda mina framtänder. Jag äter liksom runt glassen.

Jag ryser till och med när jag skriver detta nu... fy fan va äckligt.


Jag slarvar sjukt mycket med min tandtråd. Måste bli bättre på detta.

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards