Direktlänk till inlägg 27 juni 2013

Sommarens trender....

Av Paola Loderini - 27 juni 2013 10:31



Randigt

Ränder på tvären får dig att se bredare ut än vad du är.

Ränder på längden är mer smickrande.


 



Vit spets


Tydligen ska alla springa runt i vit spets i tid och otid.

Borde bara vara tillåtet på bröllopsklänningar och underkläder!


De vita spetsshortsen kan vara riktigt fina om du bär dem i din egen trädgård.

Köp svarta så ser de inte ut som du springer runt i underkläder.


T-shirt


I alla färger och former. Ledigt och snyggt.

Älskar T-shirts och tyvärr äger jag nästan inga! :(


Kostym i sommarfärg


Tydligen ska du äga en sommarkostym i rött, orange eller kanske någon blå färg.

Lite dyrt att köpa en om du vanligtvis inte klär dig så...

så varför inte bara köpa kavajen och använda till jeans eller shorts?


Bikini och solglasögon


Finns inga måsten utan bara att du måste äga en bikini och ett par brillor.

Själv har jag hittat ett par Oakley förra året i Paris.

Bikini har jag köpt på www.hm.com. Billigt och halvbra. :/


Klänning


Bästa köpet är en klänning som du kan ha både till vardags och fest.

En svart och en i färg. Sen är du klar.


Övrigt


stora halsband

knallfärgade väskor

fjärilsmotiv

korta naglar


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paola Loderini - 30 augusti 2016 22:07

     Nu har jag ny bloggportal:        www.nouw.com/paooola ...

Av Paola Loderini - 29 augusti 2016 21:26

Kod för att importera min blogg till Nouw: 9926004046

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:20


  En förälder kom med ett armband och köttbullar på "köttbullens dag" idag.  En lyckligt lottad fröken! :)  Sötaste minsta köttbullarna.  ...

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:15


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards