Alla inlägg under juni 2013

Av Paola Loderini - 22 juni 2013 18:01


 

Vill tacka Hanna för en trevlig midsommar i Varberg

och här är den fantastiska tårta hon bjöd på efter maten!





Av Paola Loderini - 22 juni 2013 11:31

Kan dock bara sitta på en fot som är rejält solbränd eller helt enkelt en fot som kommer ifrån ett mer exotiskt land....inte på en fot som är doppad i en brun-utan-sol-produkt som framhäver en mer orange ton....

Av Paola Loderini - 22 juni 2013 11:20

Av Paola Loderini - 22 juni 2013 11:15

Midsommardagen.... Inget bra väder. Tvärstängt överallt. Nyttigt för städningen och starten på ett nytt fantastiskt liv utan onyttigheter tycker jag.... Jag håller på att fixa Mejas rum och ska nu börja leta tapeter till en fondvägg. Den är blå idag. Nu önskar hon en blommig romantiskt tapet. Hon vill gå tillbaka till rosa och "flick-fluffigt".... Ombytliga lilla damen. Jag hittade i alla fall en säng på Blocket. Hade tänkt mig en 1.20 men det blev en 90. Hon får ha den ett par år sedan blir det väl mer lämpligt efter 15 års ålder att man köper en 1.20 ifall hon ska sova med sällskap. Tycker inte att den tiden ska komma alls på länge... Men det bestämmer ju inte jag... Hursomhelst ska jag investera i en bredare mer påkostad säng då... Nu får hon nöja sig med en 90-säng, vilket gör hennes redan stora rum väldigt stort. Jag hittade ett rosa överkast och påslakan med rosor här hemma. Nu ska bara tapeten upp och ett bord måste köpas in, eftersom skrivbordet försvann när jag monterade ner sängen. Mer kaffe åt folket och godmorgon där ute... Jag var nykter i går så jag mår så fantastiskt bra... Hoppas ni andra lyckas ta er till duschen innan dagen är slut. ;)

Jag gillar henne för att hon inte ser ut som alla andra.... I "Snövit" var hon fantastiskt bra!

Av Paola Loderini - 22 juni 2013 11:00

Söt som socker!

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards