Direktlänk till inlägg 14 juli 2013

Nyheter som förvånar ... eller inte....

Av Paola Loderini - 14 juli 2013 18:47


   "50 cent" är nu misstänkt för att han misshandlat mamman till sitt barn, samt förstört bland annat en kristallkrona och lite möbler.... och ingen lyfter på ögonbrynen. Han ser väl mysig och snäll ut här på bilden... Eller vad tycker ni? Det finns nog hjälp att få mot sina sinnesjuka vredesutbrott...Herregud...


 

Och så har vi Lindsay Lohan igen då... Hon åker in och ut på rehab lika ofta som jag åker till jobbet. Nu är hon i alla fall på 90-dagars-rehab. Tydligen dömd till detta på grund av att hon orsakat en trafikolycka. Denna gången kanske hon stannar mer än tre dagar, för nyheten är att hennes födelsedag ploppade upp mitt i vistelsen och istället för att gå ut och supa huvudet i småbitar så valde hon att bjuda alla Rehab-kompisar och sin advokat på tårta.... och ingen lyfter på ögonbrynen här heller....




Detta är ju min favorit av de något äldre herrarna. Jag tycker att han är så otroligt snygg! Han blev i alla fall lämnad denna gång av flickvännen för hon ville ha familj och vet att Clooney inte tänkte ge henne några kottar. Hon hoppade av tåget... inte han denna gången... vilket faktiskt får oss att höja på ögonbrynen något i alla fall. Han är dock lite ombytlig när det gäller de vackra kvinnorna men Stacey Kiebler (33 år) hade han i alla fall under två års tid. Ganska länge tror jag, för att vara honom....


Källa: Klick Aftonbladet

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paola Loderini - 30 augusti 2016 22:07

     Nu har jag ny bloggportal:        www.nouw.com/paooola ...

Av Paola Loderini - 29 augusti 2016 21:26

Kod för att importera min blogg till Nouw: 9926004046

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:20


  En förälder kom med ett armband och köttbullar på "köttbullens dag" idag.  En lyckligt lottad fröken! :)  Sötaste minsta köttbullarna.  ...

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:15


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards