Direktlänk till inlägg 2 augusti 2013

Tack för en trevlig kväll Evelina!!

Av Paola Loderini - 2 augusti 2013 00:21

A  


I måndags hade jag en dejt med Evelina. Min Evelina. Som jag inte sett på hela sommaren och det var liksom på tiden. Vi hade jättemycket att prata om. Massor. Hemlisar, men skönt att ventilera. Jag har alltid så himla roligt när jag är med henne. Från att vara lite halvdeppig till att bli på strålande humör. Vi kommer liksom aldrig ut i tid heller. I ett vagt ögonblick hade jag sagt till Otto att vi kommer och säger hej på "Bar Himmel" alldeles strax, för att i nästa stund sitta kvar i Evelinas kök och inte röra oss ur fläcken. Helt bortglömt. En mycket otålig Otto undrar om vi kryper in till stan, eller vad det är frågan om. Men då hade vi faktiskt tagit spårvagnen till Valand. Det var bara det att en alkoholist ramlade ur vagnen och slog i sitt huvud och sin arm. Jag fick ju ringa ambulansen och vi fick faktiskt vänta i 20 minuter innan dom kom. Ja, men tänk om vi inte hade ringt och bara gått därifrån. Tänk om han hade dött? Bättre ringa än inte ringa. Kvällens goda gärning.


Hursomhelst hade vi himla trevligt och det blev en lugn och sansad kväll. Otto åkte hem och vi gick och satte oss på Hard Rock, för att det var måndag och det fanns liksom inte så mycket att välja på. Men vi brydde oss inte så mycket om folket runtomkring, för vi hade ju ännu mer att prata om.


Evelina har förresten morotsfärgat hår just nu och det är så coolt. Nu fick jag också se hennes tatueringar, som jag tidigare mycket starkt avrådde henne från att göra. "Du är inte klok! Gör det inte! Du kommer att ångra dig!". Men nu i efterhand, med detta vansinniga håret och coola klädstil så är det bara rätt. Kan ni ens tänka er att hon är lärare? Hon är bara så cool som alla andra önskar vara.


Och relationshit är det nya ordet för alla som bryter upp eller som har ett mindre bra förhållande just nu. Jag tycker att det är ett rätt bra ord. Borde finnas i engelska ordlistan. Men till alla därute som känner sig lite ensamma just nu... det vänder alltid. Fokusera på vad som är roligt och ger energi. För ett par timmar sedan satt jag med bästa sällskapet på restaurang Manana. Det är väldigt sällan alla kan komma, men det kunde vi idag. Bilder kommer i morgon på det trevliga sällskapet. Här är bilder från i måndags!




   Johan Ottoson och Evelina Vallgren ute i vimlet på Bar Himmel



 

Paola och Ottoson i vimlet...


 

Premiär för presenten jag fick i våras.

Jag blir väldigt lång men väldigt snygg;)









 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paola Loderini - 30 augusti 2016 22:07

     Nu har jag ny bloggportal:        www.nouw.com/paooola ...

Av Paola Loderini - 29 augusti 2016 21:26

Kod för att importera min blogg till Nouw: 9926004046

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:20


  En förälder kom med ett armband och köttbullar på "köttbullens dag" idag.  En lyckligt lottad fröken! :)  Sötaste minsta köttbullarna.  ...

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:15


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards