Direktlänk till inlägg 2 augusti 2013

Fredag

Av Paola Loderini - 2 augusti 2013 11:07

  

Idag ska jag på kräftskiva i Smögen. Inte något jag sett fram emot förrän idag. Jag hade tänkt att rulla in mig i mitt täcke i kväll och titta på några Netflix-filmer. Kanske till och med med en chipspåse. Jag har slutat äta chips. På riktigt. men idag var det tänkt att jag skulle smula ner hela soffan. Kathrine övertalade mig, och när man hör henne skratta, kan man inte annat än skratta. Och det vet vi ju alla, att när man skrattar så blir man väldigt positiv. Så då bestämde jag mig. Det blir ett litet kräftkalas med högstadie-lärarna i Smögen. Jag är den enda av alla där som undervisar på mellanstadiet så jag skulle vara väldigt glad för att just jag fick komma. Med andra ord måste ju jag vara väldigt speciell om inte annat... :)



Jag vill tacka Anna som ringer mig på morgonen så att jag kommer iväg på en lite promenad i slingan! Jag får ett litet samtal och sen vet jag att inom 5-10 minuter står hon hurtig och klar utanför mig. Då kan man liksom inte ligga kvar i sängen och mysa. Åh nej. Det är bara att gå upp. Jag vill passa på att gratulera henne för att hon har gått ner ofantligt mycket i vikt. Dessutom har hon ny frisyr och nya naglar. Hon strålar som solen! Grattis Anna Carlryd Macao!


Klänning eller jeans... det är ju frågan...

Kram !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paola Loderini - 30 augusti 2016 22:07

     Nu har jag ny bloggportal:        www.nouw.com/paooola ...

Av Paola Loderini - 29 augusti 2016 21:26

Kod för att importera min blogg till Nouw: 9926004046

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:20


  En förälder kom med ett armband och köttbullar på "köttbullens dag" idag.  En lyckligt lottad fröken! :)  Sötaste minsta köttbullarna.  ...

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:15


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards