Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Paola Loderini - 18 augusti 2013 22:18

     


Viggos höstjacka hittade jag på Benetton Arkaden. Vändbar och lagom tjock.



Av Paola Loderini - 18 augusti 2013 21:56

  


Idag har jag fyllt frysen med 2 kg nötfärs, torskfilé, laxfilé och grönsaker. Jag har även köpt storpack salami, kalkon och skinka. Sedan köpte jag en helsikes massa färska frallor som jag frös in. Mysigt att ha på morgonen. Jag ska börja äta havregrynsgröt på morgonen igen och nu ska jag få ordning på maten här. Ska även börja äta frukost ihop med barnen och inte stå i badrummet med en kaffekopp. (Det gör jag när dom äter frukost så hinner jag inte äta själv.) Vägen till hälsa går genom magen. Kanske kan min lilla hjärna också fatta att det inte räcker med ett träningspass i månaden. Ska springa slingan när min lille son tränar fotboll i morgon. I alla fall gå. Tre varv!... kanske två förresten... eller det kanske räcker med ett? Det ska jag i alla fall göra. Ska försöka få dottern att följa med så det blir lite socialt. Jag har en sån där liten Ipod (Äppel-märkt) men jag kan inte få in musik i den eftersom jag har en PC. Kan någon vänlig själ hjälpa mig med detta... typ lägga in en Spotify-lista eller nåt?


Kram och godnatt:)


Av Paola Loderini - 18 augusti 2013 21:53

   Den här sommaren klagar vi absolut inte på!

Så här kommer vi att säga om några år...

"Kan det inte bli en sån sommar som 2013!"

Av Paola Loderini - 18 augusti 2013 21:48

   Så snygga vi e! :)

Av Paola Loderini - 18 augusti 2013 21:30

Lindex har inte alltid så roliga kläder till barnen. Men de har faktiskt väldigt bra underkläder. De håller miljoner tvättar och tappar inte form och färg. Så är det ofta "ta 3 betala för 2". Finns mer att hitta till flicka än till pojke.  Paul Frank är ju mycket bättre än Kitty eller Bamse... Lite roliga. Lite söta.  

Av Paola Loderini - 18 augusti 2013 21:16

 

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards