Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Paola Loderini - 27 augusti 2013 20:50

Lite fint att hon gifter sig i rosa klänning....

Av Paola Loderini - 27 augusti 2013 20:47

Laget hette Pippi Långstrump.... Eftersom det inte syns så ville jag tala om detta.....hade väldigt roligt!!!

Av Paola Loderini - 27 augusti 2013 20:44

Ja.... Då var den lååååånga tisdagen avklarad.
Möten i all oändlighet hela eftermiddagen. Vissa mer meningsfulla än andra...

Beställt kurslitteratur för en förmögenhet, som mitt jobb betalar, tack och lov.

Våldgästade Anna Dahlberg och blev serverad middag och glass. Tack och puss.

Önskar mig ett vitt runt köksbord från Ikea. Väldigt mycket.

Är inte insatt politiskt och ser en valsedel i brevlådan. Låter den ligga där.

Borde sätta mig och plugga djurarter och växtlighet....

Om ett språk kan heta mandarin.... Varför inte banan eller apelsin....?

Tröttnat på FB-spelen och funderar på hur lång tid jag ägnat dessa på kvällar. Inte okej.

Saknar mina barn. Hela tiden. Tycker att det är väldans tyst.

Min AC i bilen är sönder. Får köra svettig...

Jag äger en mycket ful bil. Tyvärr. Jag skäms till och med för den.

Känner nu hur trött i kropp och själ jag egentligen är.

Jag skulle vilja att Viggos loftsäng skruvar ner sig själv.
Han har fått en ny. Dubbla sängar i ett rum e inte snyggt alls.

Tack Magnus, min svåger, för att du åkte med till Gråbo med mig och hämtade en säng!
Du säger liksom aldrig nej när man behöver hjälp. Du har ett varmt hjärta.

Jag tror på andliga krafter.

Jag vill ha hösten, men inte vintern i Sverige.
Gillar snö men inte kyla.

Varför är mina tår långa? Hade ju haft storlek 38 om de inte varit långa!

Helt meningslös text det här.....

Kram och Gonatt.

Paola




























Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards