Alla inlägg den 30 september 2013

Av Paola Loderini - 30 september 2013 23:08

   POLO-kudden och överkastet är från Chili

Apan är från Build-a-Bear

  Sängkläder från Ikea


Tips! Chili har bra priser på täcken i storlek 90x200. Köpte nya till barnens sängar.

Två nya täcken för 320 kr! Tror det slår Ikea faktiskt.... (inte dun såklart)

Av Paola Loderini - 30 september 2013 23:04

     Han tar ju inte på sig vad som helst, och dessutom avskyr han att gå i affärer. Tryggast är RBL som har saker han gillar och det går väldans fort. Tröja och T-shirt handlades på 3 minuter och 43 sekunder. "Detta vill jag ha, kan vi gå nu"...

Av Paola Loderini - 30 september 2013 22:58

   Lurvig tröja till Meja   Leopardtröja till Meja      Strumpebyxor till Meja

Mössa till Viggo

Av Paola Loderini - 30 september 2013 22:55

 

Nu har jag äntligen hittat kopior på Hanky Panky med samma bekvämlighet och dessutom snygga. På Cubus av alla ställen kan du köpa dessa. "Köp 3 betala för 2" var det dessutom. Samma känsla- mindre än halva priset. Nu köper jag inte fler Hanky Panky. Nu köper jag dessa!



Av Paola Loderini - 30 september 2013 22:43

  Jättesnygga skor från UGG kan du beställa på Ebay eller på andra webbplatser. Vet inte om du kan hitta just dessa i Sverige. Har inte koll på detta, men jag tittade runt lite när jag ändå skulle beställa chokladbruna UGG till Mejas födelsedag. Gosiga med knappar. Dessa på bilderna vill jag gärna ha själv på fötterna, men jag har totalt sko-shopping-förbud i år igen. Jag får helt enkelt använda de jag har. Meja ska däremot få fina UGG. Platta givetvis. Hon har önskat sig så innerligt. Dyrt är det. Går inte att komma ifrån, men jag hittade på Ebay. För ca 1300 kr. Tyvärr får du betala lite skatter när de väl kommer, men de kom snabbt. Tror att skatten blir 400 kr, så hon får ett par som inte är så lätta att få tag på här i Svedala och dessutom sparade jag runt 500 kr, kanske mer. Bra köp? Nja. Söta, och omtyckta. Bekväma, men inte så praktiska i det väder vi vanligtvis har i Göteborg kanske. Hon får helt enkelt ha dom när det är torrt ute. Hon blir nog väldans glad i alla fall. Det är det värt.



Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards