Alla inlägg under november 2013

Av Paola Loderini - 24 november 2013 10:30

 


Dagen då vi alla ska vila. Vilken fantastisk helg det varit! Tack alla inblandade och stors Grattis till Kristina som hade en underbar fest igår. Många varma människor och mycket kärlek på ett och samma ställe! Tack för att jag fick komma. I fredags var jag fantastisk! Strålande humör och strålande snygg. Extra trevligt blev det när Magdalena tog på sin snygga skinnbyxa och mötte upp i stan. Tomas försvann till Incontro. Jag valde faktiskt bort köttmarknaden denna kväll. Den dagen då det inte känns som att jag är otrogen när jag tittar åt ett annat håll. Då kanske jag inte analyserar vilka ställen jag befinner mig på.Oj, jag glömde! Av någon anledning kunde Magdalena komma förbi 250 meter kö...? I vår ålder utan vipkort, det är imponerande! Men väl där, så ångrade vi oss. Vi kom in, vi såg att vi kunde vara föräldrar till allihop därinne, och vi gick ut. Nä, inget för oss. Lite skvaller i en soffa på A1 fick det bli efter Post och Caleo. Mysigt.


 Provade att enbart dricka öl, eftersom jag inte tål vin. Men hör och häpna, jag tog det väldigt lugnt, och tänka sig! Jag tål inte öl heller! Så jag har nog inget val. Jag får bli nykterist. Jag har googlat och det visar sig tyvärr att om jag inte blir mer påläst på vad drycker innhåller så får jag helt enkelt låta bli.


Dagens ögongodis


   Jhonny Depp

Ja, vad ska man säga om den här bilden. Talar väl för sig själv?


Eller varför inte den här.....?


   

Shiiiiit.....



 

Jag, Johan och Tomas


 

På Post hade vi väldigt trevligt och maten var super!

När man dejtar sina vänner har man riktigt roligt!

Därför dejtar jag enbart mina vänner just nu och trivs väldigt bra med det.

Mer drama i mitt liv behöver jag liksom inte.






Av Paola Loderini - 24 november 2013 10:22

 

Hur mycket ska en person egentligen berätta?

När samvetet knackar på, då kan du antingen öppna eller stänga..... :)

Eller öppna och springa så långt och fort du kan....

Av Paola Loderini - 23 november 2013 16:57

...

Av Paola Loderini - 23 november 2013 16:54

Av Paola Loderini - 23 november 2013 15:06

  

Jag hade en grymt trevlig kväll med god mat och många skratt! Tack alla inblandade!


Ha en trevlig lördag och glöm inte att le!


Det mest attraktiva en människa kan klä sig i är ett leende!

Eller ett par riktigt snygga skor....;)



Av Paola Loderini - 23 november 2013 14:47

    

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards