Alla inlägg den 25 januari 2014

Av Paola Loderini - 25 januari 2014 22:18



KEVIN MURPHY


 

Rekommenderas! Så himla bra kan jag säga!


När skulle färga in mitt hår i röda olika toner, jag

hade jag kolsvart hår när jag kom in. Detta betydde att

en avfärgning var nödvändig innan tre andra färger

skulle i. Att sitta i 4 timmar med olika

färgbehandlingar sliter givetvis rätt bra.

Jag är supernöjd med den här!


 

Min hårfärg då.

Inspirerande va? Funderar på att göra om det!


Made by Carolina Ericsson

Hår Spa Kärringberget, Långedrag








Av Paola Loderini - 25 januari 2014 12:30



- Mamma, Viggo har ätit upp all min choklaaaaaad!

- Va?

- Den var här och nu är den borta, bara papper kvar!

- Viggo, har du ätit upp din systers choklad?!

- Nä det har jag inte.

- Ljuger du nu?

- Jag kan inte hjälpa det! Jag älskar choklad! Förlåååt dåååå!

- Kan du sluta länsa din systers rum på godis och äta enbart ditt egna?

- Jag lovar!



Meja säger med överdriven tydlighet:


Han kan tyvärr inte lova det mamma, och han kan tyvärr inte fatta vad du eller jag säger. Det är för att han saknar hjärnceller förstår du! Han har nog inte ens en hjärna!


(Pang, och där gick dörren igen)


Ja, men det är en sådan trevlig och harmonisk stämning här just nu....

Av Paola Loderini - 25 januari 2014 12:28

   Någon som vet?

Av Paola Loderini - 25 januari 2014 12:12

   Någongång ska jag bära en sån här! En dröm!

...och ha en dejt som hjälper till lite med släpet kanske...

Av Paola Loderini - 25 januari 2014 12:03



I morse! Denna fantastiska lördagmorgon! Herregud. Vad är det för fel på mig. Vaknar av att jag har en sån där känsla i magen av att jag helt enkelt har sovit lite förlänge! Öppnar dörren till Meja och säger "Gå upp! Jag tror vi har försovit oss! Klockan är halv åtta!". Ringer sedan till kontoret på mitt jobb för att säga att någon måste ta min lektion för att jag aldrig kommer att hinna dit i tid. Kontoret svarade givetvis inte för att det råkar vara lördag idag! Nämen denna dagen började bra... Meja bara stirrade på mig, skakade på sitt lilla huvud, vände sig om och somnade om.

Av Paola Loderini - 25 januari 2014 11:58

   Hur kan man ens se ut såhär?

Det är helt enkelt ett bevis på orättvisan här i världen;)


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards