Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Paola Loderini - 5 mars 2014 23:15


Jag har varit uppvaktad med blommor. Många gånger. Älskar det! Men så hände det som inte fick hända! Jag var blom-lös på Alla Hjärtans Dag! Har aldrig hänt! Jag fick ju blommor vid årskiftet, ända från Dalarna... mycket glad för dessa... men dagen då man ska få blommor, då kom det inga! Bara för att man är singel när stunden är kommen tycker jag ändå att det ska komma blommor till dörren! Jag hade väldigt trevligt ändå, med mina vänner, men några blommor fick jag inte. En nära vän tyckte att jag skulle hoppa ner från mina höga hästar en stund... men det skulle jag aldrig göra. De två senaste blombuden jag fått har anlänt när jag varit singel. Hur kan det ens bli så att jag var blom-lös på denna dag!? ;)


Då tar man saken i egna händer, och köper blommor till sig själv!

Inköpta i mitten av februari


   ...och kolla här! Nu är det början på mars, och buketten har krymt eftersom vissa blommor vissnade...

men jag har då aldrig haft rosor som varit fina så länge.

Nya snitt och varmt vatten lite då och då. De håller fortfarande!!

 



Av Paola Loderini - 5 mars 2014 22:56

Har inte sett Wolf of Wallstreet än. Tre timmar lång har jag hört. Jag ska, när jag får tid.

Ska dreggla mig igenom hela filmen.

Leonardo Di Snyggo  

Av Paola Loderini - 5 mars 2014 21:10

   Olivia Munn & Joel Kinnaman

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards