Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Paola Loderini - 27 mars 2014 23:15

 

Av Paola Loderini - 27 mars 2014 23:10

     Såhär mysigt väder var det förra lördagen när jag var på väg till min bror. 

Kommer ni ihåg? Ett minne blott. Idag var regnet snöblandat! Skit också! :(


men vänta.... nu kom våren igen....

Av Paola Loderini - 27 mars 2014 22:49



Jag ligger alltid två timmar efter. I allt. I min planering på jobbet, med träning, med städning. Mina vänner och allt det där som också ska få plats på dygnets 24 timmar. Jag har alltid lite bråttom, är alltid en smula sen. Till allt. Hysteriskt. Känner mig inte så stressad men rätt så otillräcklig.


Idag var det restaurang i Vasastan och polkagrisbak hos Kristina. Vi på jobbet hade bokat in detta för sex veckor sedan. Idag kunde alla! Fast två var sjuka och en kunde inte ändå. Så blir det ju alltid. Jag hade glömt som vanligt. I min kalender som låg kvar i bilen i natt låg lite snyggt uppslagen i sätet i morse. "Träffa arbetslaget efter jobbet". Jaha, fick ringa och avboka Jocke. Min hjälp som skulle få ordning på min dusch. Det är stopp. Eller snart stopp i alla fall. Jag gör mycket själv, men det där gör jag helst inte.


Vi hade vansinnigt trevligt i alla fall. Jag och Michaela hade det svåraste momentet i själva tillverkningen av polkagrisarna. Vi misslyckades totalt i första försöket, men i andra så fixade vi det. Jag kan nu säga att jag är en legitimerad Polkagris.


   Jag å Michaela

Full koncentration  


   

Det var inte det lättaste att inte få klumpen att stelna.





Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards