Alla inlägg den 3 maj 2014

Av Paola Loderini - 3 maj 2014 22:26



Idag har vi varit på Liseberg. Strålande väder, inte så hysteriskt mycket folk som jag trodde, och något kyligare i luften än vad jag räknat med. Jag vann 2 kg choklad. Kanonbra, med tanke på att jag fick ett påskägg med 2 kilo godis av min kära vän Otto som jag åt upp på mindre än en vecka. Jag tackar övre makter för min förbränning jag tydligen ärvt av min mor. Visst är inte magen lika platt som för en månad sen men den duger. Det är sååååå 2014 att acceptera sig själv, säger jag och Linda. Häng på det tåget så slipper du har strand-ångest. Det är nämligen såååå 1994 att han strand-ångest. Det lägger vi ner direkt. Sådär ja...


Jag och mina barn tillsammans med min mamma, samt min äldre lillebror och hans familj strosade runt. Meja ringde Tilda. De ville ju liksom inte gå med oss. Fick inte ens hem henne i bilen. Tror att de åkte i 7 timmar. Fick möta henne för att ge henne lite matpengar, så vi umgicks i ungefär en halv minut på hela dagen. Ja, vad ska jag säga. Får väl vara glad för de stackars sekunder jag få se henne. Hur var jag själv i tonåren? Inte ville jag väl umgås med min mamma i alla fall....


Dagens ord:

Efter 30 har kroppen en egen vilja.


Av Bette Midler




Min son

    

Min bror och min brorson

Av Paola Loderini - 3 maj 2014 22:13

   

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards