Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Paola Loderini - 12 maj 2014 20:34



Det finns de som är väldigt söta. De som är vackra. De som är snygga och de som är sexiga......


......och utöver allt det där har vi Linus Alverén.



Den här människan är fascinerande. Han är något annat. Han är allt på en och samma gång och dessutom häftig. Helt enkelt cool. Hade det funkat i praktiken hade jag kunnat stirra på honom i timmar. Skulle vilja hänga honom på väggen, eller lägga honom i en fruktskål. Bara för att ha honom tillgänglig att vila ögonen på. Jag känner honom inte alls, och han är inte direkt i min ålder, och det är liksom inte så jag menar....Däremot tycker jag att är det viktigt att strö lite komplimanger omkring sig. Skapa lite mer kärlek i den här världen och faktiskt bjuda på att någon är fantastiskt att se på. Alldeles ljuvlig. Han är ett konstverk. Den dagen jag börjar sälja kläder..., den dagen använder jag Linus. Det är inte varje dag man blir så tagen av ett utessende så att man frågar om det är okej att lägga honom på bloggen :) Behöver ni en modell? Ring den där människan. Det hade jag gjort. Inte tvekat en sekund.

     


  

 






Av Paola Loderini - 12 maj 2014 19:44



Jag är i ett läge just nu som heter "titta-inte-i-din-kalender-för-du-blir-bara-stressad". Så jag tittar inte i min kalender. Jag struntar i den helt och hållet. Jag kommer säkert glömma en hel del, men nu ska jag försöka landa i ett annat läge: "livet-går-vidare-och-du-dör-inte". Så jag måste fokusera på en sak i taget. Ungefär såhär kändes det i morse....


 

... det blev bättre efter en dusch och lite kaffe.



Dagens middag

Chili con Carne med ris

 





   

  

 Blond?

Nä, det är bara solen som gör detta.

Jag är fortfarande mörk.



Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards